Jump to content

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas


Solidsnake
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 69
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hehe ^_^. Jag gör min vanliga Tatic. Springer till närmaste ställe tar skydd, Laddar om varje vapen springer och bara matar på dom. Och gör rassia. :lol:

Akta dig bara [*SPOILER*] när du går upp på dammen, där finns 2 dörrar, tar du den rakt fram så har du kanske 5-6 soldater brevid dig när du går ut. tar du dörren till höger så har kan du skjuta soldaterna från sidan men då finns det chans att du blir ner mejad av ett maskingevär. Jag sa åt min kompisar och gå rakt, då börja alla skjuta på dom medans jag tog dörren till höger och mejade ner alla, börja och skjut ner dom vid maskingeväret så är du "good to go" ;) [*SPOILER*]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser riktigt snyggt ut. Dock klarar nog inte våran dator av det, men jag sparar till en ny. Vad höga minimum kraven börjar bli! Vår dator hos pappa har alltid klarat alla minimum krav, men nu är det knappt. Se bara på Splinter Cell: Double Agent. Kan tänka mig att det här spelet är minst lika krävande som SC:DA, och det funkar inte hos far. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju så jävla typiskt, skaffade spelet häromdagen och jag sitter på ett ATI Radeon 9800XT och självklart funkar inte spelet pga detta Cellshader systemet som behövs vilket mitt grafikkort inte stödjer.. Keffiga jävla skitspel vad arg man blir

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...