Jump to content

jIpPi!!! nu har det äntligen hänt!


skribb
 Share

Recommended Posts

Jag letade runt lite på nätet idag och hittade en sannerligen intressant artikel på en holländsk spel sida. Nämligen detta:

Release Grand Theft Auto Vice City 17 juni!

De Duitse afdeling van Take2 heeft laten weten dat de langverwachte PC versie van Grand Theft Auto: Vice City 17 juni in de winkels zou moeten liggen. Het was lange tijd onzeker of de PC versie zou verschijnen, maar met het enorme succes op de Playstation 2, welke 4,5 miljoen keer over de toonbank ging, kon Rockstar dit eigenlijk niet maken. Meer info vind je op de site van Rockstar Games.

Jag vet att ni inte fattar ett dugg, så jag har snällt nog översatt det viktigaste, så noga jag har kunnat (kan inte holländska). Här följer den:

Grand Theft Auto Vice City släpps den 17 juni!

Den tyska sektionen på Take2 har sagt att den efterlängtade PC versionen av Grand Theft Auto: Vice City ska finnas i butikerna den 17 juni 2003. Spelet har haft en enorm succé på Playstation 2, då det såldes 4,5 miljoner kopior, vilket var mer än vad Rockstar förväntade sig.

Frågan är om den är falsk eller sann, själv tvivlar jag inte på den, spelsidan är ganska känd (www.gamer.nl) men ni får självklart tro vad ni vill. Halleluja!!!!!!!!! WOOOHOOOO :ermm::huh:-_-;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...