fido vercetti Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vaför säger alla ägd? Det är bara töntigt. Man kan inte äga en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Vaför säger alla ägd? Det är bara töntigt. Man kan inte äga en människa Klart man kan. Jag äger dig ju din.. din.. din lilla spammer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Dual Shock FTW! OM jag kommer skaffa en till konsol så blir det PS3 eller Wii. Xbox360 känns inte särksilt... intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Dual Shock FTW! OM jag kommer skaffa en till konsol så blir det PS3 eller Wii. Xbox360 känns inte särksilt... intressant. Den nya generationene är inte med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Haha. Låt mig skratta, men Wikipedia är inte den pålitligaste källan direkt... Nästintill vem som helst kan komma in och ändra och skriva och vad man vill. Men jag vill fortfarande se det, även om det är wikipedia eller inte. Kan man lita på att det som står på Wikipedia är sant? Jag hade tänkt att söka information till ett skolarbete, men då måste jag ju vara säker på att jag får korrekta fakta. Svar: Det korta svaret är "ja". Stickprover visar att wikipedia i genomsnitt håller en god kvalitet på artiklarna, med en felfrekvens som är fullt jämförbar med kommersiella verk. Anledningen till detta är att många fler läser artiklarna än som skriver, och chansen är stor att någon ser och rättar eventuella fel som smugit sig in. Detta gör också att de populäraste artiklarna tenderar att vara de som är mest felfria, och vice versa. Men om det är mycket viktigt att informationen är korrekt, så bör man dubbelkolla mot någon annan källa. Detta gäller lika mycket för Wikipedia som för alla andra informationskällor. Wikipedia är inte så lättmanipulerat som folk tror... Projektet/sidan skulle inte varit så stort om "Vem som helst kunde göra vad som helst". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Wikipedia är inte så lättmanipulerat som folk tror... Projektet/sidan skulle inte varit så stort om "Vem som helst kunde göra vad som helst". Vad har de med xbox 360/ps3 göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Läser du hela inläggen, eller? Om du kollar ser du att jag rättade till Eudoros påstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Wikipedia är inte så lättmanipulerat som folk tror... Projektet/sidan skulle inte varit så stort om "Vem som helst kunde göra vad som helst". I see. Men nu sökte jag efter det han sa på wikipedia, och hittade inget om det på artiklarna med störst "relevans". Så om det var på wikipedia han läste det, måste det varit på någon av dom mindre "lästa" artiklarna, och det var dom som var lättare att ändra, eller hur var det? Jag har säkert fattat fel men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Tror det var på wikipedia för ett tag sen. Men är inte säker. Ska ta en titt i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Oh, my fault. ...men hur går det Fido, hittar du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) No way Vart får du all fakta ifrån? det är MVG nivå där Jag har inget liv... Skämt åsido, jag är väldigt intresserad av nästa generations konsoler och är någorlunda bra på teknik så jag har lätt att komma ihåg sånt där. Oh, my fault. ...men hur går det Fido, hittar du den? Enligt Jonas Mäki på Gamereactor, som trots allt är en rätt så stor Xbox-supporter och som sällan säger något snällt om Sony eller Playstation, så är Dual Shock världens bästa kontroll. Teehee Personligen tycker jag Xbox 360:s kontroll är aningen bättre till de genrer jag spelar på min 360, men vi får se hur Sixaxis (PS3:s kontroll) blir med gyro, triggers, tryckkänsliga knappar och bättre analoga spakar men utan Rumble (Skak). Redigerad 21 oktober, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag har inget liv... Skämt åsido, jag är väldigt intresserad av nästa generations konsoler och är någorlunda bra på teknik så jag har lätt att komma ihåg sånt där. Enligt Jonas Mäki på Gamereactor, som trots allt är en rätt så stor Xbox-supporter och som sällan säger något snällt om Sony eller Playstation, så är Dual Shock världens bästa kontroll. Teehee Mjo, han har sin åsikt, så som jag och Fido har våra olika. Så det säger inte så mycket, utan det var det om någon framröstning som han nämnde som jag var intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Xbox 360! såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag ska ta och köpa...en banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag ska ta och köpa...en banan. Buy one for me too, mkay' Blir båda för mig. Har redan en Xbox 360 och köper PS3 om lite mer än ett år när MGS4 kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Beställde xbox 360 och 2spel idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Beställde xbox 360 och 2spel idag Vilka spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag tycker att man ska köpa den konsol som har de spel som man själv gillar mest. jag köper Wii för att jag gillar de spelen som kommer till Wii.(Twilight Princess, SMG och Resident Evil Umbrella Chronicles bland andra) Vad spelar det för roll om vad andra köper, det är väl du som ska spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Köpte ett begagnat X360 för 2.500 med minneskort. Kände att det är mer värt pengarna än PS3, eftersom det kommer en hel del bra titlar till bägge konsollerna (tänker främst på GTA). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Köpte ett begagnat X360 för 2.500 med minneskort. Kände att det är mer värt pengarna än PS3, eftersom det kommer en hel del bra titlar till bägge konsollerna (tänker främst på GTA). Säg inte att du köpte Core Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts