Jump to content

FBI Washington


thelooser
 Share

Recommended Posts

Hej!, har 2 frågor om vice city, den första är om det är nån som vet hur man kan göra så att både Fbi Rancher och Fbi Washington jagar än när man e 5 stjärnor efterlyst. den andra är om nån vet hurm man byter ut bilarna som står i sunshine autos, tex istället för deluxo admiral??

Jo, om man har en sådan Main.scm så borde det nog gå.

Men den filen är ganska svår att koda. Finns väl någon enstaka här som klarar av att koda den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vet du hur jag kan få den main.scm filen? :(

Laddar nier Mission editor eller nåt. Och övar och övar i flera veckor tills du lärt dig koda. :wacko:

Edit: Du kan ju ändra så Washington jagar dig istället för Ranchern.

Om du kan med IMG-tool dvs. :(

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Laddar nier Mission editor eller nåt. Och övar och övar i flera veckor tills du lärt dig koda. :)

Edit: Du kan ju ändra så Washington jagar dig istället för Ranchern.

Om du kan med IMG-tool dvs. :o

ja, img tool e lätt, tack för hjälpen! men nu till andra frågan om man byter ut bilarna som står i sunshine autos tex istället för deluxo, admiral?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja, img tool e lätt, tack för hjälpen! men nu till andra frågan om man byter ut bilarna som står i sunshine autos tex istället för deluxo, admiral?

Mm.. Koda Main.scm..

Eller så gör du som jag sa om FBI Washington & Rancher, extraherar dess TXD och DFF med img-tool och byter ut.

Men istället Deluxos och Admirals. Men spelet kommer ju fortfarande att tro Att deluxon är admiral och admiral är deluxo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm.. Koda Main.scm..

Eller så gör du som jag sa om FBI Washington & Rancher, extraherar dess TXD och DFF med img-tool och byter ut.

Men istället Deluxos och Admirals. Men spelet kommer ju fortfarande att tro Att deluxon är admiral och admiral är deluxo.

men då kan jag väl använda GTA Vice City "car editor" och ändra så att admiral får samma egenskaper som den ska ha? :o:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men då kan jag väl använda GTA Vice City "car editor" och ändra så att admiral får samma egenskaper som den ska ha? :lol:^_^

Mjo, du kan också använda GXT Edior och fixa namnet.

Och använda något Audio tool och fixa ljudet på bilen.

Men spelet kommer ju fortfarande att tro Att deluxon är admiral och admiral är deluxo.

GTA Spelen är bara byggda så.

Men man har däremot bytt ut allt då så man känner ingen skillnad B)

BTW: Lättare att ändra i Handling.cfg och vehicle.ide filerna själva :>

Bara kopiera och klistra in :rolleyes:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...