Jump to content

DVD Tips, Family Guy Box


JohnnyH87
 Share

Recommended Posts

Beställde just den här sköna DVD boxen på Discshop: Länk

En 12 disc DVD box med Family Guy säsong 1-4 för bara 1145 (fraktfritt). Det finsn två kvar i lager om någon mer vill slå till.

Det enda dåliga är att jag inte får lön förrän den 25:e så jag kan inte hämta ut den innan dess. :\

Edit: Glömmde säga, det är import. Det är region 2 så den funkar på europeiska DVD spelare, men det finns förmodligen ingen svensk underteck. Men det har man väl ändå inte på när man kollar, det är bara störigt. Man kan väl engelska, eller hur?

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja låter fett men ganska dyrt (w00t) Har inte råd att lägga ut så mycket

DYRT? Vad fan, tror du det ska vara gratis eller? Visst, det är en del pengar, men det är fan prisvärt. Tänk på att boxarna är importerade också. Du behöver varken betala tull eller frakt.

Annars kan man köpa alla säsongerna separat för sammanlang 906 kronor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DYRT? Vad fan, tror du det ska vara gratis eller? Visst, det är en del pengar, men det är fan prisvärt. Tänk på att boxarna är importerade också. Du behöver varken betala tull eller frakt.

Annars kan man köpa alla säsongerna separat för sammanlang 906 kronor.

De borde vara billigare om man köper flera säsonger istället för bara en. I snitt det vill säga. Om du köper fler saker av en sak i affär så är det oftast att det blir ett billigare snittpris om du köper flera. Om man kan spara 250 på att köpa de separat så är det ganska solklart att man köper de separat, speciellt om det är fri frakt.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag var rik skulle jag köpt massvis med DVD boxar. Men det är jag inte, så jag får nöja mig med en. Men när det är en så bra box så duger det mer än nog. :rolleyes:

Edit: Den ligger på postaen, men jag kan inte hämta den förrän jag får pengar, nästa fredag. Orka vänta! ^_^

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag var rik skulle jag köpt massvis med DVD boxar. Men det är jag inte, så jag får nöja mig med en. Men när det är en så bra box så duger det mer än nog. B)

Edit: Den ligger på postaen, men jag kan inte hämta den förrän jag får pengar, nästa fredag. Orka vänta! (w00t)

Dom ligger inte kvar i all evighet du vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...