Jump to content

Radiostation och Modding i GTA: SA


The Joker
 Share

Recommended Posts

Jahapp då har jag alltså 2 frågor om GTA : SA.

Första då: Hur lägger man in egna låter i radiostationen? Hittar ingen mapp som heter "GTA San Andreas User Files" i Mina Dokument. Kan man göra en egen mapp då, och få det att funka på nått sätt? ;)

Och så till andra frågan: Kan man lägga in moddade bilar från VC i SA utan att göra några större förändringar, eller inga alls?

Tacksam för svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp då har jag alltså 2 frågor om GTA : SA.

Första då: Hur lägger man in egna låter i radiostationen? Hittar ingen mapp som heter "GTA San Andreas User Files" i Mina Dokument. Kan man göra en egen mapp då, och få det att funka på nått sätt? ;)

Och så till andra frågan: Kan man lägga in moddade bilar från VC i SA utan att göra några större förändringar, eller inga alls?

Tacksam för svar :)

1.Hittar du ingen mapp som heter "GTA San Andreas User Files". om den inte finns så har du problem..

I GTA San Andreas User Files så finns en mapp som heter "User Tracks"..

Sök på Hårddisken??

Och i den lägger du en Genväg eller själva låten.. Senare i spelet går du in på Audio options och sen scanar in låtarna..

2. Nej det går nog inte. För Gta Sa finns ju mer möjliheter och sånt som inte Gta Vc har..

Men det finns rätt så saftiga moddar till Gta Sa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.Hittar du ingen mapp som heter "GTA San Andreas User Files". om den inte finns så har du problem..

I GTA San Andreas User Files så finns en mapp som heter "User Tracks"..

Sök på Hårddisken??

Och i den lägger du en Genväg eller själva låten.. Senare i spelet går du in på Audio options och sen scanar in låtarna..

2. Nej det går nog inte. För Gta Sa finns ju mer möjliheter och sånt som inte Gta Vc har..

Men det finns rätt så saftiga moddar till Gta Sa

1. Nej då har jag nog liite problem, hittar inte ens GTA San Andreas User Files ju :)

2. Okej, men vart finns det fler moddar än på den här sidan då? Tycker inte det finns så många roliga här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe självklart :)

Bara radioproblemet kvar ;)

Men om du kan spara dina spel så måste det ju finnas en "Gta Sa user files" mapp..

1. har du provat att söka i datorn??

2. är du den ända som använder datan??

2,5. Isåfall, var det med ditt account som du installerade spelet??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Men om du kan spara dina spel så måste det ju finnas en "Gta Sa user files" mapp..

1. har du provat att söka i datorn??

2. är du den ända som använder datan??

2,5. Isåfall, var det med ditt account som du installerade spelet??

1. Har sökt, men hittar ingenting

2. Jag är ensam användare av datorn

2,5. Nej jag va på LAN å då var det en polare som frågade om jag ville ha SA, if you now what i mean.. Att jag inte fattade det själv :ph34r:

Men tack för all hjälp!

Edit: Kan nån lägga upp "handlingen" på Super GT? :ermm:

Redigerad av The Joker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Har sökt, men hittar ingenting

2. Jag är ensam användare av datorn

2,5. Nej jag va på LAN å då var det en polare som frågade om jag ville ha SA, if you now what i mean.. Att jag inte fattade det själv :)

Men tack för all hjälp!

Edit: Kan nån lägga upp "handlingen" på Super GT? :)

GTA San Andreas User Files ligger i Mina Dokument.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...