Jump to content

The Fast And The Furious: Tokyo Drift


Hjelmen
 Share

Recommended Posts

Någon mer som ha sett denna filmen? själv tyckte jag att den var ganska bra, men skådespeleriet är som vanligt ganska mediokert i filmer som denna. Filmen handlar som ni kanske förstod om drifting i japan, en ung kille som blir ditflyttad för han e ett problembarn o börjar drifta:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 46
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oavsett vad ni kommunister (aaamen asså fan att lägga ner så mycket på a bygga om sin byyyl, skicka ner pengarna till de stackars arbetslösa, eller barnen till afrika istället) säger, tänker jag se den här. Jag skiter fullständigt i om storyn är overklig och att skådespeleriet inte är det bästa, det här är som porr för bilälskaren!

SKA SE, SKA SE, och när jag är färdig ska jag KÖPA den på DVD (och inte ladda ner som ni tjuvungar). Och det verkar som att halva forumet har laddat ner skiten. SHAME ON YOU!

warez-communism_724321_0.jpg

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett vad ni kommunister (aaamen asså fan att lägga ner så mycket på a bygga om sin byyyl, skicka ner pengarna till de stackars arbetslösa, eller barnen till afrika istället) säger, tänker jag se den här. Jag skiter fullständigt i om storyn är overklig och att skådespeleriet inte är det bästa, det här är som porr för bilälskaren!

SKA SE, SKA SE, och när jag är färdig ska jag KÖPA den på DVD (och inte ladda ner som ni tjuvungar). Och det verkar som att halva forumet har laddat ner skiten. SHAME ON YOU!

:shifty:>_<>_<

På alla sätt: >_<>_<>_<

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett vad ni kommunister (aaamen asså fan att lägga ner så mycket på a bygga om sin byyyl, skicka ner pengarna till de stackars arbetslösa, eller barnen till afrika istället) säger, tänker jag se den här. Jag skiter fullständigt i om storyn är overklig och att skådespeleriet inte är det bästa, det här är som porr för bilälskaren!

SKA SE, SKA SE, och när jag är färdig ska jag KÖPA den på DVD (och inte ladda ner som ni tjuvungar). Och det verkar som att halva forumet har laddat ner skiten. SHAME ON YOU!

warez-communism_724321_0.jpg

Det känns gaaanska mycket som det där bara är en skämtbild, kul att du använder den i din anti-warez-propaganda. Japp jag tankade filmen, det gick på 10 minuter, helt gratis, slapp lämna stolen.

btw: Bilden var rolig :shifty:

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett vad ni kommunister (aaamen asså fan att lägga ner så mycket på a bygga om sin byyyl, skicka ner pengarna till de stackars arbetslösa, eller barnen till afrika istället) säger, tänker jag se den här. Jag skiter fullständigt i om storyn är overklig och att skådespeleriet inte är det bästa, det här är som porr för bilälskaren!

SKA SE, SKA SE, och när jag är färdig ska jag KÖPA den på DVD (och inte ladda ner som ni tjuvungar). Och det verkar som att halva forumet har laddat ner skiten. SHAME ON YOU!

Du kommer bli en ny Pontén när du blir stor.

Har du läst tidningen på sistone? Filmpirater går på bio mer än några andra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oavsett vad ni kommunister (aaamen asså fan att lägga ner så mycket på a bygga om sin byyyl, skicka ner pengarna till de stackars arbetslösa, eller barnen till afrika istället) säger, tänker jag se den här. Jag skiter fullständigt i om storyn är overklig och att skådespeleriet inte är det bästa, det här är som porr för bilälskaren!

SKA SE, SKA SE, och när jag är färdig ska jag KÖPA den på DVD (och inte ladda ner som ni tjuvungar). Och det verkar som att halva forumet har laddat ner skiten. SHAME ON YOU!

http://kadreg.free.fr/perso/moules/warez-communism.jpg

Snälla... Porr för 15årga bilälskare möjligtvis. Eller beror på vad du menar med porr. Denna filmen kan jämföras med hentai, altså 0 upphetsande.

Dra inte alla "bilälskare" över en kam. För de flesta har mognat tillräckligt för att bara tycka sånna här filmer är fjantiga.

Speciellt jävligt är det när de hänger i en liten japs-6a i en fin gammal mustang och kränger på några töntiga "driftingfälgar". Stackars bil. Som jag sa i förra posten, de flesta riktigt "bilälskare" ratar denna typen av filmer.

Kalle rekomenderar filmer som Vanishing Point, Smokey and the Bandit och American Graffiti. Kanske aningen föråldrade, men på den tiden visste man hur man förmedlar kännslan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I know!

Nånstans tar biobesökarna vägen!

... jävla muslimer... och skånebönder.

De borde förstå, att när vi med så vänliga och ömma hjärtan handskas med mobboffer som dem, förväntar vi att de tar efter av vår kultur.

Jävla muslimer.

De sitter ju bara hemma hela dagarna - äter pizza och glor på LOTTO.

Utan jobb sitter de. Och till råga på allt; de förväntar sig att bli matatde av Görans förspillda regering, vilket de skamligt nog blir.

Och bönderna sedan.

Patetiska varelser. Vad tillför de världen, egentligen?

Gå på bio med er, Muhammed-Moské och Kalle-Ko, för jag är ute efter välfärd!

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... jävla muslimer... och skånebönder.

De borde förstå, att när vi med så vänliga och ömma hjärtan handskas med mobboffer som dem, förväntar vi att de tar efter av vår kultur.

Jävla muslimer.

De sitter ju bara hemma hela dagarna - äter pizza och glor på LOTTO.

Utan jobb sitter de. Och till råga på allt; de förväntar sig att bli matatde av Görans förspillda regering, vilket de skamligt nog blir.

Och bönderna sedan.

Patetiska varelser. Vad tillför de världen, egentligen?

Gå på bio med er, Muhammed-Moské och Kalle-Ko, för jag är ute efter välfärd!

Jag rent ut sagt hatar dig.

---

Bilder från filmen? Jag är ingen jättestor bilfantast så jag kommer säkert tycka om bilarna tror jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...