Jump to content

SA-Rollspel


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 371
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja, GTALeague servern. finns det gängstrider. Men man måste vara registrerad på http://www.gtat.org/ och medlem i en klan. Länk til lden finns tidigare i den här tråden.

GTA League LS: 81.169.180.114:7778

GTA League SF: 81.169.180.114:7777

OK, då kör vi! Alla till LS servern!

Ey, vad hände? Ni blev kickade hela bunten så fort ni loggade in? Jag kan inte överleva ensam därinen utan mina homies som backar upp mig, det är ju ett krigsfält!

post-5012-1151620295_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, GTALeague servern. finns det gängstrider. Men man måste vara registrerad på http://www.gtat.org/ och medlem i en klan. Länk til lden finns tidigare i den här tråden.

GTA League LS: 81.169.180.114:7778

GTA League SF: 81.169.180.114:7777

OK, då kör vi! Alla till LS servern!

Ey, vad hände? Ni blev kickade hela bunten så fort ni loggade in? Jag kan inte överleva ensam därinen utan mina homies som backar upp mig, det är ju ett krigsfält!

Jag har registrerat mig. Gick in på San Fierro-banan, inte en ända spelare där inne:S

Kan jag vara med i eran klan? Hur gör jag då?

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har registrerat mig. Gick in på San Fierro-banan, inte en ända spelare där inne:S

Kan jag vara med i eran klan? Hur gör jag då?

vi kör på Los Santos banan, kom ditt istället , jag går in ditt snart

om du har registrerat dig, skriv [GTAS] framför ditt namn

Och när du är i servern skriv /login <ditt lösenord här>

sen är det bara att köra

Redigerad av Santa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta tidigare i den här tråden, där finns en länk till klansidan. Klicka på den, var inloggad, och ansök. Sen komemr ledaren, falken, bekräfta din anmällan. När du spelar i klanservern måste du ha samma id som på sidan, plus [GTAS] före. När det startar, skriv /login *kod* så kommer du in. Väl inne skriver du privata gängmeddelanden genom att skriva /g före, så kan bara dina homies se vad du skriver. :teehee:

Vill du köra race, skriv /race så sätts du på väntelistan, och får börja nästa gång ett race startar (det gör de regelbundet).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Titta tidigare i den här tråden, där finns en länk till klansidan. Klicka på den, var inloggad, och ansök. Sen komemr ledaren, falken, bekräfta din anmällan. När du spelar i klanservern måste du ha samma id som på sidan, plus [GTAS] före. När det startar, skriv /login *kod* så kommer du in. Väl inne skriver du privata gängmeddelanden genom att skriva /g före, så kan bara dina homies se vad du skriver. :teehee:

Vill du köra race, skriv /race så sätts du på väntelistan, och får börja nästa gång ett race startar (det gör de regelbundet).

Co leader kan acceptera med, ( jag )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ID är din Identifikation, alltså ditt användarnamn. ID är även den siffra du får i spelarlistan när du logagr in. Du kan se listan genom att hålla in tabb, som i typ alla andra onlinespel som finns.

Jag upptäckte det, så jag tog bort det från inlägget, om du inte märkte det.

Kolla dit citat igen annars.

Anyways, ska vi försöka igen?

post-5012-1151621649_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ID är din Identifikation, alltså ditt användarnamn. ID är även den siffra du får i spelarlistan när du logagr in. Du kan se listan genom att hålla in tabb, som i typ alla andra onlinespel som finns.

Ok, men det räcker att jag heter [gtas]L_Voll när jag loggar in?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När vi hade kört klart, hade jag fårr ett PM , kollade på den, det är stog det:

gey0he_725494_0.png

fan va jag garvade, utan att känna någon på nåt sätt fråga om man får gå med i "guilden" ( :teehee: )

och han är inte ens medlem här på sajten :ph34r:

HAHAHA :D

EDIT:

Har 2 polare som är 2 st GTA nördar ^_^ Som kommer att registrera sig imorgon kanske på GTAT.org :lol:

Redigerad av F4lk3N
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...