Jump to content

Fel på forumet?


Vice.
 Share

Recommended Posts

Fler som hittat fel på forumet eller är det min dator det är fel på?

Jag kan tydligen inte posta vissa bilder.

Och klickar man tex på den nya medlemmen fluidconectors så kommer man ingenstans. Om man istället klickar på members, sedan skriver in fluidconectors och klickar på hans namn kommer man tillbaka till start sidan!?!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och klickar man tex på den nya medlemmen fluidconectors så kommer man ingenstans. Om man istället klickar på members, sedan skriver in fluidconectors och klickar på hans namn kommer man tillbaka till start sidan!?!

The following errors were found:

Username or password incorrect

Det är fortfarande något knas med registreringen, och jag tror inte Hultenius arbetar med att få det att fungera.....

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ta en ny titt på registreringsystemet. Har varit mycket problem med det då IPB 2.1 använder sig av "Converge", ett loginsystem som än så länge saknar API. Eftersom forumet inte sköter medlemsregistreringen måste stora delar kod kopieras och skrivas om.

Låter bra. Det är en av de viktigaste sakerna här. Det måste fungera ordentligt för att nya medlemmar ens ska fundera på att stanna.

Föga kul att bli medlem om man inte kan posta mm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...