Jump to content

Motorhead


Foo
 Share

Recommended Posts

Nu har jag letat i en väldig massa år efter nån som känner till bandet Svenska bandet Motorhead,

MEN!, har inte hittat nåt... och nu frågar jag här i en ny tråd som alla ser om någon känner til detta band och vet var deras musik finns att finna, eller om ni har muisk med dem... (1 av ca. 5000 borde ha dem)

OBSERVERA DOCK: Det är inte MetallBandet Motörhead (med ö) jag söker... Utan ett Svenskt popband

En liten ledtråd är att jag vet hur en sorgsam musikvideo är... när han skickar upp en hund i rymden och sjunger typ:

*laalaalaa o.s.v... * Now you're gone.... *laalaalaa*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner igen det där lite, hans mamma är lärare på min gamla skola.

Han har hämtat min jacka från en park en gång när jag var liten :lol: ska se om jag får reda på nått av brorsan om detta

EDIT: Kanske inte var samma för brorsan säger att dom hette Motorhome :/

EDIT2: Det var dessa jag tänkte på Motorhomes

Redigerad av Compwear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snällt jue! :'(

---

Var bara tvungen :lol:

Stfu. Ditt posthuntande är allt annat än diskret just nu.

Foo, ungefär när såg du den? Och är du säker på att de verkligen hetter Motorhead? Det är som om deras existens är obefintlig, åtminstone på internet. :lol:

Ta en titt på bandet Motorhomes, som Compwear nämnde, texter här och kolla om du hittar något matnyttigt. Jag ska se efter om de släppte någon video med en hund i.

*~ 4000 Posts ~*

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta en titt på bandet Motorhomes, som Compwear nämnde, texter här och kolla om du hittar något matnyttigt. Jag ska se efter om de släppte någon video med en hund i.

Jag vet att dom gjort en video där han går med en hund, sätter hunden i en raket och den åker iväg på slutet och jag har för mig att dom sjöng nått som handlade om att nått var borta, men det var länge sen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att dom gjort en video där han går med en hund, sätter hunden i en raket och den åker iväg på slutet och jag har för mig att dom sjöng nått som handlade om att nått var borta, men det var länge sen

Då är saken klar. Videon/låten är troligen deras största hit Into The Night från 2002.

Case closed och rabarben döms till 500 dagsböter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Då är saken klar. Videon/låten är troligen deras största hit Into The Night från 2002.

Case closed och rabarben döms till 500 dagsböter.

ööh... jag är inte säker på dm heter Motorhead, men enligt 2 relativt säkra källor heter dem så...

Motorhomes kan det var och jag tar nu reda på vilken låt som är "Into the night", för att se om den är vad jag söker...

MEN! 2002 är ca. 3 år efter jag verkligen hörde den.... därför undrar jag...

EDIT: :) Det är den!, alla som har hjälp mig att hitta låten får en kram om dom kommer hit, eller om vi ses nån annan gång... :)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...