Jump to content

Dekaler syns inte på vissa moddade bilar i Wheel arch angels


 Share

Recommended Posts

Ja som sagt när jag moddar bilar i Wheel Arch Angels så kommer ju dekaler på vissa ställen på bilen. Men på några av bilarna så blir dom bara vita streck, man ser inte alls vad det står. Sen på några så ser man dekalerna som dom ska vara. Jag har tillräckligt bra grafik kort och jag har uppdaterat det till det bästa. Har Nvidia...

Någon som vet vad det är för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja som sagt när jag moddar bilar i Wheel Arch Angels så kommer ju dekaler på vissa ställen på bilen. Men på några av bilarna så blir dom bara vita streck, man ser inte alls vad det står. Sen på några så ser man dekalerna som dom ska vara. Jag har tillräckligt bra grafik kort och jag har uppdaterat det till det bästa. Har Nvidia...

Någon som vet vad det är för fel?

Det är bara för man byter färg på bilen. Tror jag iaf. :unsure:

Kan vara en bugg.

Blir iaf så för mig med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är bara för man byter färg på bilen. Tror jag iaf. >_<

Kan vara en bugg.

Blir iaf så för mig med.

Jaha okej men om man sätter på sån special åh vad heter det nu Paint colour med typ mönster händer det då med eller bara om man byter färg på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha okej men om man sätter på sån special åh vad heter det nu Paint colour med typ mönster händer det då med eller bara om man byter färg på det?

Kommer inte riktigt ihåg.

Men typ om man sätter på alla body parts och sen färgar eller något sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...