Jump to content

Problem med bilder/video/ljud


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Den senaste tiden har det dykt upp lite problem med min dator. Bl.a. funkar det ofta att inte se streamade filmer, och ännu vanligare är att ljudet inte funkar på streamade filmer. Jag har ofta märkt att jag inte kan se vissa bilder på vissa forum, det syns bara "user posted image" eller "IPB Image" här på GTASajten.

Är det någon som har något tips på vad jag kan göra, eller kanske helt och hållet vet vad felet är? Kontakta mig gärna, skulle uppskatta det mycket.

För ert intresse kan jag berätta att jag använder Mozilla Firefox 1.5.0.3, och har använt Firefox ett bra tag. Jag hade inte dessa problem för ett tag sen, och jag har ingen aning om vad som kan ha skapat dem.

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DATORHJÄLPSTRÅDEN!!!! :)

[Spajdermän släppte händerna från tangentbordet och drog en djup glädjesuck. Vilken tillfredsställelse han nu gick igenom skulle endast kunna beskrivas som en stor ocean av härlighet. Han rufsade till sig i håret och kände en tår rinna ner för sin högra kind. Han visste att han hade gjort en skillnad på forumet. Han hade hänvisat till en tråd. Han var lycklig.]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[Spajdermän släppte händerna från tangentbordet och drog en djup glädjesuck. Vilken tillfredsställelse han nu gick igenom skulle endast kunna beskrivas som en stor ocean av härlighet. Han rufsade till sig i håret och kände en tår rinna ner för sin högra kind. Han visste att han hade gjort en skillnad på forumet. Han hade hänvisat till en tråd. Han var lycklig.]

Snyft :'(

Fast det låg nog en poäng i det han sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Men ack så rätt han hade. Även om det var en väl inbiten och respekterad medlem från forumet som totalt struntade i den otroligt omtalade "datorhjälps tråden"så tyckte han att medlemen ifråga skulle, trotts sin status, använda den nuvarande tråden precis som resterande medlemar. Så han tillkallade en moderator som genast lade sin hand över tangentbordet och utbrast med en mörk basröst: Varde lås...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...