Jump to content

Info om PS3


RavenE
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Innan ny börjar prata om vem som snodde vad från vem så läs det här först

Patent

och sen för er som undrar om PS3 kontrollen fortfarande kommer vara lika dålig när man spela FPS så är svaret NEJ...

Lite om PS3's webbläsare

Video på PS3's meny system

Tror bara att de har patent på just sin handkontroll, eller teknologin. Annars hade inte Nintendo fått lov att göra en, det är väl det som är grejen med patent.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror bara att de har patent på just sin handkontroll, eller teknologin. Annars hade inte Nintendo fått lov att göra en, det är väl det som är grejen med patent.

Sony har en teknologi som kallas Gyro och Nintendo har något annat så det är väl därför Nintendo inte bryter några patent lagar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är så att DS2 kontrollen använde sig av 8bitar och den nya DS3 kontrollen kommer använda 10bitar så det betyder att styrningen kommer bli mer exakt.

Bara för att den består av fler bitar, blir inte tårtan större.

Tänk på det nästa gång, när du går över gatan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
Japp, river upp den här gammla dfammiga tråden nu efter som jag inte hittar en nyare och jag har något att till lägga som kan vara intressant för PS älskare.

Detta är en film ang. PS3´s prestationer. Njut och längta alla: :teehee:

Ser inte så jätte imponerande ut enligt mig. Det här med 360 graders... whatever och att gubben tar ett riktigt steg finns ju på "vanliga" X-box redan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...