Jump to content

Ögonen eller Skärmen som är sega?


samool
 Share

Recommended Posts

Om jag greppar tag på ett fönster med musen. T.ex. Winamp och drar runt det snabbt så blir d ju som en svans efter. För att någonting inte hänger med. Är det ögonen som inte gör det eller är det skärmen? För det blir ju så med ögonen också om jag snabbt tar nånting fram och tillbaka i verkligheten. Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag greppar tag på ett fönster med musen. T.ex. Winamp och drar runt det snabbt så blir d ju som en svans efter. För att någonting inte hänger med. Är det ögonen som inte gör det eller är det skärmen? För det blir ju så med ögonen också om jag snabbt tar nånting fram och tillbaka i verkligheten. Någon som har koll?

IT'S THE SKÄRM, THE SKÄÄÄRM! :lol:

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror varken att det är ögonen eller skärmen, utan snarare Windows. Om jag har Maxthon (webbläsare), och har ett fönster ovanför detta, som jag flyttar omkring, så får det en "svans", som OP säger. Men om jag flyttar omkring ett fönster som är ovanför skrivbordet så händer detta inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...