Jump to content

Finfina fusk sidan


Mervin
 Share

Recommended Posts

För er som har testat EC CD kan jag härmed annonsera en god nyhet. En sida med över 4000 olika fusk (tveksam till om alla funkar) men iallfall finns det en massa fina koder som man kan använda tillsammans med EC CD. Sidan är

www.cheatsync.net - där laddar du ned ett program som söker upp alla fusken. Vet inte om det här är en riktig nyhet med tanke på att den kanske funnits ett tag. Men iallfall där är länken, men man måste registrera sig - tog ungefär 5 sekunder för mig (Seriöst det enda du behöver skriva in är Username och Password" Varsågod - jag har över 40 fusk än så länge... :lol:

Haxxa lungt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
För er som har testat EC CD kan jag härmed annonsera en god nyhet. En sida med över 4000 olika fusk (tveksam till om alla funkar) men iallfall finns det en massa fina koder som man kan använda tillsammans med EC CD. Sidan är

www.cheatsync.net - där laddar du ned ett program som söker upp alla fusken. Vet inte om det här är en riktig nyhet med tanke på att den kanske funnits ett tag. Men iallfall där är länken, men man måste registrera sig - tog ungefär 5 sekunder för mig (Seriöst det enda du behöver skriva in är Username och Password" Varsågod - jag har över 40 fusk än så länge... :P

Haxxa lungt!

oj....... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...