Jump to content

Gratis Dragon Quest VIII PS2 Demo


Invictus
 Share

Recommended Posts

Fick just mitt Dragon Quest VIII Demo till PS2 med posten,

Man får testa på 3 timmar i story mode och 3 timmar battle mode

Tänkte att någon annan som gillar rpg kanske också är intresserad av detta demo

det är bara att beställa det genom att fylla i den här:

http://www.square-enix-europe.com/fanzone/...mo/en/index.htm

Spelet verkar riktigt mysigt btw kommer nog köpa det när jag skramlat ihop lite mer pengar. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har redan demot ifrån the Officiall Playstation 2 Magazine. Måste säga att spelet är riktigt mysigt och bra! :lol:

Edit: Fast på det demot som jag fick ifrån tidningen så spelar man 1 timme på story mode och 1 timme på battle mode. ^^

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha du kan ju alltid prova, men det kan bli lite svårt med tanke på att spelet sägs hålla i sisådär 80 timmar.  :wub:

Ojj! Men om man övar och övar och blir jätte bra och så trycker man förbi alla mellansekvenser och prat. :) Fast det går nog inte ändå :P .

Edit: Är hela spelet med på skivan bara att det är en spärr efter 3 timmar? I så fall kan man kanske fixa lite :o .

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ojj! Men om man övar och övar och blir jätte bra och så trycker man förbi alla mellansekvenser och prat. :wub: Fast det går nog inte ändå :) .

Edit: Är hela spelet med på skivan bara att det är en spärr efter 3 timmar? I så fall kan man kanske fixa lite :o .

Har inte hunnit spela så mycket med tanke på att jag fick hem demot idag,

Men det skulle inte förvåna mig om det finns en fast gräns någonstans efter ett tag i story mode.

Ska spela mer imorgon och se hur långt det går att komma.

Sen så verkar man inte få börja ifrån den riktiga storyn utan i demot startar man i en liten by, men ska som sagt ta reda på lite mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte hunnit spela så mycket med tanke på att jag fick hem demot idag,

Men det skulle inte förvåna mig om det finns en fast gräns någonstans efter ett tag i story mode.

Ska spela mer imorgon och se hur långt det går att komma.

Sen så verkar man inte få börja ifrån den riktiga storyn utan i demot startar man i en liten by, men ska som sagt ta reda på lite mer.

Ok. Ser fram emot att få testa det :o .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...