Jump to content

Hjälp behövs!


Marijx
 Share

Recommended Posts

Nu är det så att jag har klarat av 100% missions och tagit över 3 Coumpunds, Tattaglia, Stracci och Cuneo. Nu är det Barzini som är kvar bara och jag har inte en aning om hur jag ska ta mig till, de har vapen som bara den och det öser på med folk hela tiden. Spelar ingen roll hur mycket eldflaskor jag slänger, det kommer bara mer och mer.

Någon som har tips hur jag ska ta mig till?

Har även kollat upp på olika forum men de gav mig aldrig något svar så jag hoppas detta gör det.

PS. Det finns en fusk som heter "HOLIDAY INN" och den fusken ska göra så att man blir odödlig, men det funkar inte för mig... Gör det för någon, och iså fall varför funkar det då inte för mig? Finns det olika versioner?

Stor tack till personen som hjälper mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Attackerar du Corleone? Jävligt dumt skulle jag vilja säga.

Jag tror han menar Cuone eller vad dom heter. Du fattade ju vad han menade så det var väl lite önödigt?

Jag har också märkt det där att det kommer upp en liten timer när det bler krig. Någon som vet varför?

Och nu min fråga... vilket compound är lättast?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla är typ lika svåra...

Tattaglia är nog de lättaste för att deras vapen är inte så starka, de kör mest vanliga 38or eller shot gun...

Stracci är svåra att ta sig igenom för de har massa papperskorgar som är fyllda med eld...

Cuneo är också svåra man ska försöka ta sig igenom låga tegelstenar...

Barzini är absolut svåraste... Det kommer folk från alla håll hela tiden, själv så fick jag nästan fuska till mig för att klara av de...

Men gör som det står på listan i pause meny under "Carrier" nånting... Börja först med Tattaglia, sen blir det väl Stracci, sen Cuneo sen sist Barzini... Tänk på att du måste verkligen ta dig tid, det här att ta över compound handlar MYCKET om tålamod och TAKTIK... mitt råd är uppgradera din Magnum och Shotgun, ett skott på varje o de är döda.. Uppgradera inte din Tommy Gun till Level 3 för den är ugnefär lika stark som om du har vanliga Tommy Gunn och du har level 10 på din stat i shooting. plus den är onödig dyr, för den ligger på $ 500 000...

Sen nej, jag attackerar inte Corleone... Men det står på timern att den vendettan är full på 48 minuter, klockan rör sig inte... men ska man attackera de? det va lite lustigt för mig...

Och tänk på att efter du har tagit över alla compounds, FÖRSÖK INTE MUTA FBI!! DET BLIR VÄRRE!! Va du ska göra är att gå till deras business och lägg bomb o spräng deras affärer, en på varje familjs business... Då försvinner Vendettan för du har vunnit kriget...

Önskar dig GL HF - Good Luck Have Fun och om du nu klarar det hela får du sen berätta hur du gjorde, behöver hjälp själv.. orka fuska sig fram ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror han menar Cuone eller vad dom heter. Du fattade ju vad han menade så det var väl lite önödigt?

Jag har också märkt det där att det kommer upp en liten timer när det bler krig. Någon som vet varför?

Och nu min fråga... vilket compound är lättast?

Timern betyder att du har typ 45 minuter på dig att antingen muta någon FBI eller spränga någon av den familjens byggnad som timern står namn på. Om du inte gör det inom de minuterna så kommer de spränga ett utav dina " Business " och det kommer pajja din weekend inkomsten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket compound är lättast? Ska ta mitt första nu hade jag tänkt mig ^_^

Alla är lika lätta! Jag fattar inte hur ni kan tycka att nån är svår? ;) Eftersom det kommer gubbar så får ni väl göra som dem! GÖMMA ER! Det finns ca: 100 objekt ni kan gömma er bakom, lådor, tunnor, väggar m.m. Bara du hittar utgången så är det skitlätt.

P.S. Jag hade ju Tommy Gun Lv.3 (Dillinger) när jag gjorde det... kanske därför... :P

EDIT: Måste också säga att jag inte har använt fusk. :)

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...