Jump to content

Inressanta platser


Cyper
 Share

Recommended Posts

När man kör runt och leker runt I stan kan det vara roligt att känna till några platser som man kan besöka, byggnader, race m.m. Tänkte att vi kunde samla ihop dessa platser och markera ut dom på en karta. Hoppas någon orkar, förmodligen sjunker tråden. Wört a trajj.

Bara att markera på kartan, gott folk om ni finns här.

EDIT: Jag håller på nu. Markera på kartan och skriv vad det är.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite off-topic men hoppas det är lungt. Har några frågor:

1. Är staden levande (vädereffekter, stadsljud etc) ?

2. Mkt bilar och fotgängare samtidigt?

3. Styrning, är den som i 3:an, dvs mjuk och tryckkänslig?

4. Eftersom det är New York så undrar jag lite, är det köer osv eller är det som i TC: NY där det max är 5-10 bilar i samma kö?

...lite geek frågor jag vet, men man måste ju vara säker innan man köper :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite off-topic men hoppas det är lungt. Har några frågor:

1. Är staden levande (vädereffekter, stadsljud etc) ?

2. Mkt bilar och fotgängare samtidigt?

3. Styrning, är den som i 3:an, dvs mjuk och tryckkänslig?

4. Eftersom det är New York så undrar jag lite, är det köer osv eller är det som i TC: NY där det max är 5-10 bilar i samma kö?

...lite geek frågor jag vet, men man måste ju vara säker innan man köper >_<

1:Staden är mer levande och det finns ett stadsljud. Gatuliggare som står och värmer sig vid brinande tunnor,väg arbetare osv.

2: När det är 2006 (när man varvat spelet kan man välja men 70 och 2000.tal) så är det nästan olidligt att köra bil. Ibland är trafiken extremt verklig, men störande. Mycket mer trafik.

3. Har inte kört driver3 så mycket men jag tycker att styrningen och bilsyfysiken är jättebra.

4. Tror inte det.

Om du verkligen inte gillar bilar är det inte värt att köpa spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1:Staden är mer levande och det finns ett stadsljud. Gatuliggare som står och värmer sig vid brinande tunnor,väg arbetare osv.

2: När det är 2006 (när man varvat spelet kan man välja men 70 och 2000.tal) så är det nästan olidligt att köra bil. Ibland är trafiken extremt verklig, men störande. Mycket mer trafik.

3. Har inte kört driver3 så mycket men jag tycker att styrningen och bilsyfysiken är jättebra.

4. Tror inte det.

Om du verkligen inte gillar bilar är det inte värt att köpa spelet.

Är kontrollen GODKÄND till fots?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...