Jump to content

PLAYZET!


eightball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja har precis gjort en hemsida om vice city ( www.vicecity-center.tk) så jag kommer nog att arbeta mest på den just nu. Så du kan ta bort mig från Crew listan så länge. Observera att hemsidan är en beta version så den ser väldigt ful ut just nu men ja jobbar på den.

när din sida är klar så kan ja göra reklam för din sida och du för min, eller?

ja tar bort dig från crew listan sellenge

eightball skulle du kunna lägga till att min recesension är gjord av mig

PS ta gärna ett kik i forumet

ja la upp den nu!

Och alla som ser detta joina forumet!

Alla i crewet får bli moderatorer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja har precis gjort en hemsida om vice city ( www.vicecity-center.tk) så jag kommer nog att arbeta mest på den just nu. Så du kan ta bort mig från Crew listan så länge. Observera att hemsidan är en beta version så den ser väldigt ful ut just nu men ja jobbar på den.

Lite tips:

Skriv på svenska! Det finns redan massvis med engelska sajter om Vice och din kommer troligtvis inte ha en chans mot dom största!?

Använd ett annat typsnitt, det som du använder nu är rätt svårt att läsa.

Du skriver att designen inte är klar och... ja, det hoppas jag verkligen! ;)

Du måste inte ha ett forum. Ett forum är bra om man har väldigt många besökare (som GTAsajten), men om man har väldigt några (under 50/dag) så tycker jag det är bättre med en gästbok!

Men fortsätt jobba på med din hemsida, det är alltid kul med nya gta sajter, speciellt om du har något unikt på den! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja, jag tänkte göra de...

Och när Agent Xion kommer så kan väl du skicka de till mig så recenserar jag de...

Om de e ens eget spel så ska jag eller någon annan recensera de, inte den som gjort de...

För om man själv har gjort de så kan man berömma de för mycke å då blir de fuskifuskfuskfusk!

Å ja har kommit på ett jätte bra system så här att om ens eget spel blir JÄTTE bra så kan man göra så här:

I recensionen står det "ladda hem fullversion" eller nåt... så klickar man på länken...

då kommer det fram en sak där man ska fylla i sitt mobilnummer och klicka på nästa...

Där står det typ "sms:a GET XION till nummer 72333

Obs. sms:et kostar 15 kr att skicka!"

Så skickar man de... Klickar på nästa...

I sms:et som man får tillbaka står det en kod, tex. 129844e32166 som man ska fylla i där på hemsidan så startar downloaden...

Pengarna går till antigen hemsidan eller den som gjort spelet (de får dom välja själv så klart!).

Bra va? :(

jag tror att det skulle kunna räknas som olaglit <_< det kan ju finnas en knapp skänk pengar till Playzet igenom att skicka ett sms som på gtasajten (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...