Jump to content

Betydsätt Driver: Parallel Lines?


Cyper
 Share

Vad tycker du om Driver: Parallel Lines?  

18 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bara jag som stör mig på hur extremt fult gubben går i spelet och i cutscenes? Och håret som gungar... usch. Sen tycker jag alla modeller i spelet verkar ha anorexia. hur smala ben som helst, och de verkar extremt stela.

Dock så är autosiktet bra gjort, speciellt hur man kan skjuta från bilen på bilar som är framför en. Inte hört så mycket musik ännu... gillar inte bilfysiken. Bilarna sladdar som jag vet inte vad, helt otroligt irriterande i biljakter. Sen är det ubersegt att backa med vissa bilar, eftersom de måste stanna helt och sen kan de backa och det går segt det med. Gillar inte heller motorcykleln. Lika svår och obekväm att styra som i tidigare spel, precis som i Total Overdose.

Kan man köpa nya kläder och klippa sig någonstans? Han klär ju sig så utomordentligt fult.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som stör mig på hur extremt fult gubben går i spelet och i cutscenes? Och håret som gungar... usch. Sen tycker jag alla modeller i spelet verkar ha anorexia. hur smala ben som helst, och de verkar extremt stela.

Dock så är autosiktet bra gjort, speciellt hur man kan skjuta från bilen på bilar som är framför en. Inte hört så mycket musik ännu... gillar inte bilfysiken. Bilarna sladdar som jag vet inte vad, helt otroligt irriterande i biljakter. Sen är det ubersegt att backa med vissa bilar, eftersom de måste stanna helt och sen kan de backa och det går segt det med. Gillar inte heller motorcykleln. Lika svår och obekväm att styra som i tidigare spel, precis som i Total Overdose.

Kan man köpa nya kläder och klippa sig någonstans? Han klär ju sig så utomordentligt fult.

Att håret gungar/fladdar är verkligt? ;)

Tycker själv att bilfysiken är ett riktigt jävla slag. Skadorna på bilen är också bra gjorda. Ett råd när du backar och det går segt är att andvända högra analogspaken.

Sen när man kört en vis längt I spelet kan man själv aktivera en byta-karaktär-fusk.

Bara att aktivera koden I menyn och sedan slå en forgängare så blir du likadan som den du slår. Finns även kod som gör att det är natt osv. Har inte fått så många, typ 4 st. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan karaktären i Driver: PL slåss? Detta var något jag saknade i Driv3r.

Japp, lite enformiga rörelser men det kan gå. har även fått en till kod som jag kan andvända. Den heter ''Far Out'' och gör så att det ska se ut som om man tagit droger. :rolleyes: Svårt att köra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bara testat det i Affären..

Vore det inte på att Maxis skulle gjort ett Expansion hade jag suttit här och spelat det nu. :P

10/10.. Spela det kanske 5 minuter.. Inte för att dömma av grafiken å så...

Men driver är såå kul.. Tills man stiger av bilen..

Minns Driver I.. :rolleyes:

Och fido, DET FINNS INGET FREE ROAM I TC!!

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det finns det.

Det finns pilar på radarn vart uppdragen finns.

Om man inte vill göra uppdrag åk runt lite till det kommer nåt kul brott på polisrasdion

Dahh.. Det är skolk.. :rolleyes:

Att skita i uppdragen och kryssa runt lite i stan..

Är skolk.. :P

Eller, Free Roam, fast jag brukar oftast förknippa Free roam med

The Getaway och driver, där man väljer uppdrag eller Free Roam..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå?

på TC kommer det upp verkliga polis-uppdrag på radion ibland.

Och man kan gå in i 70% av alla byggnader man ser i spelet + att man kan ta upp vilket vapen som helst.

IN YOU FACE!! :blink:

Okej, må så vara, men GTA är inte något polisspel. Sjuttio procent av alla byggnader. Jadu, hur många är identiska? Sen har vapnen ingen personlighet och många låter lika.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå?

på TC kommer det upp verkliga polis-uppdrag på radion ibland.

Och man kan gå in i 70% av alla byggnader man ser i spelet + att man kan ta upp vilket vapen som helst.

IN YOU FACE!! :rolleyes:

Va? 70 %.. Ja, men det finns max tio olika byggnader man kan gå in i..

Office, Office, Office, runt hela jaevla stan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...