Jump to content

Vice City starta inte


TheWhiteElf
 Share

Recommended Posts

Nu när jag skulle starta Vice City så startar det inte. Jag har inte gjort något sen jag spelade det senast (det funkade då) ocg mamma har inte gjort något speciellt med datorn häller sa hon.

Så här blir det när jag ska starta. Jag klickar på Vice City ikonen. Datorn jobbar. Det ser jag pga muspekaren blir ett timmglas men sen händer det absolut ingenting förutom att datorn slutar att joba. Jag har testat att installera om VC, men det hjälper inte. Det borda ju funka om jag har installerat om det...

Någon som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HA. Jag tog bort gta_vc.set filen och nu funkar det igen. Man tackar (Wopido.inc)... Vet du vad som orsakar det felet? Hur kan den filen störa så att spelet inte startar?

Den filen lagrar alla dina inställningar och du hade kanske ändrat upplösningen eller någon annan inställning till ett läge som din dator inte gillade och därför kunde inte spelet starta.

Raderar man filen skapas en ny nästa gång man kör spelet och inställningarna återställs till default.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...