Jump to content

God of war 2 ( Spoilers från 1:a GoW :D )


jerrko
 Share

Recommended Posts

God of War 2 har nu, officiellt, bekräftats och en artwork har släppts. Bland infon hittar vi att det är samma team, Sony Santa Monica, som utvecklar även detta spel. Det står även:'

I God of War II sitter Kratos på krigsgudens tron och för att få ett slut på sitt lidande måste han färdas till världens mest avlägsna utkanter för att besegra obeskrivliga hemskheter. Vi ser fram emot det och slickar oss girigt om munnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
God of War 2 har nu, officiellt, bekräftats och en artwork har släppts. Bland infon hittar vi att det är samma team, Sony Santa Monica, som utvecklar även detta spel. Det står även:'

I God of War II sitter Kratos på krigsgudens tron och för att få ett slut på sitt lidande måste han färdas till världens mest avlägsna utkanter för att besegra obeskrivliga hemskheter. Vi ser fram emot det och slickar oss girigt om munnen.

Ja, såg det på IGN igår :P

Edit: Fyfan, kolla in detta:

http://www.youtube.com/watch?v=3Algp2QiKzQ...=god%20of%20war

Detta spelet kommer äga! (kolla bara på slutet av filmen ^_^)

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Tänkte dra upp tråden nu när spelet närmar sig igen.

Det har börjat recenserats av massa sidor nu och det är typ 9-10/10 överallt (9.8/10 på IGN). GameReactor gav spelet en 9/10, och kolla in bilderna på spelet. Helt ofattbart att en liten maskin på ~300 mhz kan klara av det spelet.

Hur som helst har jag precis köpt ettan och håller på att spela klart det. Tvåan är ett givet köp.

Redigerad av RadiuZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*ZcruweN fortsätter att onanera åt bilder från GoW2*

Jag vart helt besatt i första, klarade ut det på alla svårighets grader förutom God Mode då jag bara kom till "bossen" på första banan.

Jag har även kollat runt litegrann på internet och så, och jag hittade en intressant video på youtube som jag vart väldigt glad över.

KOmmer inte ihåg länken men jag kan säga hur dom sa.

R: reporter

J: jobbaren

R: Will you continue on doing another God of War or have you got tired of the whole game?

J: well...... i will never get tired of this so i think we will start to do another God of War real soon!

:'( ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R: Will you continue on doing another God of War or have you got tired of the whole game?

J: well...... i will never get tired of this so i think we will start to do another God of War real soon!

Japp, på tvåans launch-party berättade någon utvecklare att trean ska komma till PS3 med Rumble, 1080p och något annat. Tror det var Sixaxis-stöd. Och så är det väl en PSP-version på gång med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kaching!!!

Sitter nu med spelet i min hand! Har kollat i instruktionsmanualen (även om jag känner igen alla kontroller från tidigare) och ska snart börja spela! Har ni också fått tag på erat exemplar?

Nje, jag klarade ut ettan för första gången i förgår. Ska nog vänta tills tvåan sjunkit i pris.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...