Jump to content

CsBeffo Gaming


SlewME
 Share

Recommended Posts

Okej,

helt okej server...bra hitboxar, lite pingsvaj, men inte så ofta...

fast ni borde kanske byta admins?

folk som har lite rutin i sig, å kan bedömma fusk osv, till skillnad från "Darkhell" och hans äckliga fanboii Offside....

Jag fick först höra att jag fuskade enligt äckelsvinet offside, han säger nu kmr darkhell å bannar dig, wohohoh, (fan)..

han kmr in, sen speccar han mig _1_ runda, jag skjuter en kille so sedan tar mig, och dör av min he..

så kmr den dumma frågan "såg du han?" sen kicked and banned, dom hade verkligen nollbevis...

som sagt skaffa bättre admins, ta bort min bann, så ska ni se att det blir mycket roligare =)

hare

Nemen. har du kommit hit igen sewtis? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 543
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Denna server krånglar för mig nu :S ibland ligger den i favoriter, ibland är det inte där.. och nu är den inte där, har testat att starta, men den är inte där..

att skriva connect cs.beffo.se:27015 funkar inte heller.. är servern nere eller nåt? eller vad är det som är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jaha.. men varför ligger den inte i favvoriter? Det ska den väll göra ändå?

Varför är den nere?

Jepp, men istället för ping ska den stå "not responding". Varför den inte ligger i dina favoriter efter du har addat den är Steams fel, det har inget med servern att göra.

Hört att servern kommer upp ikväll troligtvis, tidigast om 1 timma dock.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp, men istället för ping ska den stå "not responding". Varför den inte ligger i dina favoriter efter du har addat den är Steams fel, det har inget med servern att göra.

Hört att servern kommer upp ikväll troligtvis, tidigast om 1 timma dock.

Ah ok, blev nästan rädd att den var nere för alltid :)

EDIT: alla andra laggade fast totalt, så jag skjöt alla CT -_- sen åkte alla ur servern utom jag :o

post-7116-1148677049_thumb.jpg

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, nu ska jobbiga jag komma och skriva långa meddelanden som inte tillför världen någonting.

Det är så att servern blir väldigt varm och på gränsen till överhettning, detta innebär att den inte klarar av vad den ska klara av. Sedan underlättar det inte att den ligger på windows.

Kommer att köpa en ny fläkt till processorn eller helt enkelt en ny insugfläkt till den, hoppas att detta hjälper. Eller för att vara helt säker så kanskejag köper både och.

Hoppas ni har överseende för detta, har haft otur med den servern :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt för dubbelpost..

Vill informera alla cs-spelare på GTAsajten som lirar på cs.beffo.se att den är uppe på fötterna igen utan freeze, kicks och downtimes. Givetivis händer detta lite då och då i alla fall då det kör under windows. Men inte en gång per kvart.

Vi har även en ny hemsida,

http://cs2.beffo.se

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ber om ursäkt för dubbelpost..

Vill informera alla cs-spelare på GTAsajten som lirar på cs.beffo.se att den är uppe på fötterna igen utan freeze, kicks och downtimes. Givetivis händer detta lite då och då i alla fall då det kör under windows. Men inte en gång per kvart.

Vi har även en ny hemsida,

http://cs2.beffo.se

Randomkicks? Värsta som finns, speciellt på en WS! :)

Gött att den är uppe, men kommer nog tillbringa lite tid framför HL2EP1 ikväll :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Hahahahahahaha. Boomer eller Your Mother som du kallade dig!! Försöker du haxxa ner min server?

Boomers ip! 62.116.252.118

GävleNet

Sexit med fusk. Record på det där samt steamid och ip, blir vac och steambans direkt >_<

HLguard bannade dessutom dig, kommer att sätta en permban. Varför inte fuska på din egen server?

BUSTED!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahaha. Boomer eller Your Mother som du kallade dig!! Försöker du haxxa ner min server?

Boomers ip! 62.116.252.118

GävleNet

Sexit med fusk. Record på det där samt steamid och ip, blir vac och steambans direkt >_<

HLguard bannade dessutom dig, kommer att sätta en permban. Varför inte fuska på din egen server?

BUSTED!

För han trodde han hade hittat något 1337 VAC 2 Safe fusk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahaha. Boomer eller Your Mother som du kallade dig!! Försöker du haxxa ner min server?

Boomers ip! 62.116.252.118

GävleNet

Sexit med fusk. Record på det där samt steamid och ip, blir vac och steambans direkt :D

HLguard bannade dessutom dig, kommer att sätta en permban. Varför inte fuska på din egen server?

BUSTED!

mohaha! var tvungen att testa nångång :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...