Jump to content

GTA: Vice City: Sverige


TheWhiteElf
 Share

Recommended Posts

Finns det någon/några som har ett mod team som gör svenska grejer till ViceCity?

Jag har tänkt göra någon svensk grej någon gång ibland till VC. Jag tänkte att vi som gör och vill göra kan snacka lite.

Jag lägger inte ner så mycket tid på det så jag gör bara lite texture mods.

Skriv om ni håller på med något, vill göra något, skapa ett modteam. Ja skriv bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon/några som har ett mod team som gör svenska grejer till ViceCity?

Jag har tänkt göra någon svensk grej någon gång ibland till VC. Jag tänkte att vi som gör och vill göra kan snacka lite.

Jag lägger inte ner så mycket tid på det så jag gör bara lite texture mods.

Skriv om ni håller på med något, vill göra något, skapa ett modteam. Ja skriv bara.

Grr :wub:

GTA sweden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir det som alla andra gta-i-sverige-projekt? Alla tycker att det är skitbra, gör 3 seriösa mods, sen börjar man tröttna, släpper en beta med 7-8 mods i och sen händer inget?

Men dude, kolla på forumet får du se att vi har mer än 7-8 mods.

TheWhiteElf: GTA sweden har gjort till GTA vc med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så ni menar att om man ska göra något så är det mest (AMERICAN MUSCLE)

Amerikanska bilar alltså eller bilar överhuvudtaget... Ajja, jag tänker små texturera eller vad man ska kalla det.

Man måste ju börja enkelt om man ska lära sig. För man sak ju gå en datorutbildning för spelutveckling....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var bara ett exempel på hur det brukar börja. Förutom GTA Sweden så har inga varit så jättepopulära direkt.

Fördomar kallas det. Folk i detta land bestämmer sig för att ogilla något, tar med sig gruppen i det och sedan så är hatet igång. Ett känt fenomen.

Men vi GTAswedensajtare skiter i om folk ogillar modden, så länge vi vet att det utförs ett bra jobb så får resten tycka vad de vill. Kommer att försöka spärra alla ipadresser som hyser agg emot modden så att de inte kan ladda ner framtida versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fördomar kallas det. Folk i detta land bestämmer sig för att ogilla något, tar med sig gruppen i det och sedan så är hatet igång. Ett känt fenomen.

Men vi GTAswedensajtare skiter i om folk ogillar modden, så länge vi vet att det utförs ett bra jobb så får resten tycka vad de vill. Kommer att försöka spärra alla ipadresser som hyser agg emot modden så att de inte kan ladda ner framtida versioner.

Håller med till 100%! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fördomar kallas det. Folk i detta land bestämmer sig för att ogilla något, tar med sig gruppen i det och sedan så är hatet igång. Ett känt fenomen.

Men vi GTAswedensajtare skiter i om folk ogillar modden, så länge vi vet att det utförs ett bra jobb så får resten tycka vad de vill. Kommer att försöka spärra alla ipadresser som hyser agg emot modden så att de inte kan ladda ner framtida versioner.

Mycket bra sagt SlewMe ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni har nog rätt i det att man kommer att modda lite och sen lkägga av. För jag orkar inte mer nu. Jag har laddat hem en massa bilar och lite annat till Vice City som jag försöker lägga in. Men det blir bara fel hela tiden. Jag har nog gjort om det ca 13 ggr nu på bara 4 dagar. SÅ jag sk*t*e i att göra små enkla texture mods till det. Jag orkar f*an inte mer :wub: :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...