Jump to content

Stannar vid 3:e uppdraget


TheWhiteElf
 Share

Recommended Posts

Jag har modat GTA:VC och nu när jag börjat spela så stannar det vid 3:e uppdraget. Tror det ä 3:e. Det är när man ska in i gränden, döda kocken, ta mobilen, sticka iväg med Lance, åka till AMMUNITION o.s.v

Men när jag ska åka till ammunition så stannar spelet.

Jag har ju moddat GTA. Men det kan inte bero på att något fordon inte funkar för det kollade jag innan jag började spela. Och det konstiga är att spelet stannar bara vid det uppdraget. Det stannar inte när jag inte är på ett uppdrag och gör ingenting. På något vis så måste uppdraget ha blivit förstört så att det stannar när Lance precis har snackat klart när vi satt oss i hans vita bil.

Vet någon vad som kan vara fel? Kan jag hitta filerna till det uppdraget och laga det med orginalfilerna? tacksam för svar...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du har moddat filen main.scm som innehåller alla uppdrag kan du ju testa att ersätta den med originalet som jag förmodar att du gjort en backup på. Annars är det nästan bäst att du installerar om allt.

Att spelet hänger sig just där kan ju också bero på att du moddat sönder infernusen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inferusen har jag inte rört och jag kan sätta mig i den utan att något händer. Det händer lite precis efter att Lance har snackat klart när man sattt sig i bilen.

Kan jag öppna main.scm filen och lägga in filerna till just det uppdraget. För jag vill inte att det blir fel och behöva moda om GTA igen. Jag fick gör om det ett par ggr innan jag gjorde på det sättet som tog längst tid och som var säkrast...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jag öppna main.scm filen och lägga in filerna till just det uppdraget. För jag vill inte att det blir fel och behöva moda om GTA igen. Jag fick gör om det ett par ggr innan jag gjorde på det sättet som tog längst tid och som var säkrast...

Du kan inte lägga in filer i den, bara koder, men vet du om du ens har moddat den? Du kan lugnt byta ut filen mot originalet för att testa utan att dina moddade bilar försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...