Jump to content

Dotshop.se


okka
 Share

Recommended Posts

Oh, well, denna tråd kommer säkert bli ignorerad och hamna i smutsen, men jag ger det hela ett försök.

Förfrågan: är jag ensam om att besitta kärlek till den vackra musiken kallad electronica och allt som kretsar runtom den? www.dotshop.se är en underbar hemsida där man kan klicka sig runt och lyssna på (och förhoppningsvis senare beställa) skivor, och är electronicans (samt övriga musikstilar i samma typ av "sfär") stora "centrum".

Pay it a visit, och se vad ni tycker, om ni nu inte redan har koll på dessa smala genres som dotshop.se erbjuder!

I denna tråd kan ni - förutom att snacka skit om musiken (vilket jag, med min vardagspessimism, förmodar att ni kommer att göra) - diskutera vitt och brett om dessa - tidigare beskrivet som - smala genres...

...Final Fantasy Has A Good Home.

Editation.

Hrm, oj, StellPell uppmärksammade om att det hela råkade bli en dubbel. Mi scusi!

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja jag har en polare som håller på med sånt.. han uppträde nyligen på Plaza i östersund och har blivit rekommenderad till Yran oxå.. AMbandet heter han finns en artikel om konserten på ÖPs hemsida..

//mackan -_-

Redigerad av wiken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, well, denna tråd kommer säkert bli ignorerad och hamna i smutsen, men jag ger det hela ett försök.

Förfrågan: är jag ensam om att besitta kärlek till den vackra musiken kallad electronica och allt som kretsar runtom den? www.dotshop.se är en underbar hemsida där man kan klicka sig runt och lyssna på (och förhoppningsvis senare beställa) skivor, och är electronicans (samt övriga musikstilar i samma typ av "sfär") stora "centrum".

Pay it a visit, och se vad ni tycker, om ni nu inte redan har koll på dessa smala genres som dotshop.se erbjuder!

I denna tråd kan ni - förutom att snacka skit om musiken (vilket jag, med min vardagspessimism, förmodar att ni kommer att göra) - diskutera vitt och brett om dessa - tidigare beskrivet som - smala genres...

...Final Fantasy Has A Good Home.

Editation.

Hrm, oj, StellPell uppmärksammade om att det hela råkade bli en dubbel. Mi scusi!

Skön musik. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hihi, du lyckades attrahera kattälskaren och cyprez okka, vad de din ursprungliga "målgrupp"? -_-

Nej, fast vad förväntade jag mig? Små paltar som varken har koll på sin taktkänsla eller sexuella läggning och psykopater med knivfetisch är nog den typ av "målgrupp" som kan tänkas attraheras till den typ av musik man kan hitta på dotshop...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...