Jump to content

The Dude vs Happy Gilmore


daddelcrew2006
 Share

Recommended Posts

Hur menar du? Om man har förlorat all humor hur fan kan man DÅ le åt filmen? Det borde vara mer logiskt att le åt filmen då man har kvar humor kvar stupid :shifty:

Och ja, filmen har humor.

Siana verka vara den enda vettiga person här, förövrigt borde ni andra vara rejält fula människor. Puss

Om man inte har humor, det är då man ler åt filmen. Stupid :)

Och sen att säga att vi är fula? Det har mycket med ämnet att göra. Puss.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Om man inte har humor, det är då man ler åt filmen. Stupid :shifty:

Och sen att säga att vi är fula? Det har mycket med ämnet att göra. Puss.

Men lilla du, det hänger inte ihop. Man måste ha humor för att skratta åt filmen, och om man saknar humor kan man inte skratta åt den. Fattar du?

Jag vet att det där med ful inte har ngt att göra med ämnet, men vad spelar det för roll? Ni är ju fortfarande det =)

ÄDIT: P-C, en konstnär som inte kan ta kritik är/behöver inte knullad (fuckad). Och vi kan ta kritik, bara det att ni är så humor/ironi lösa.

Redigerad av Noxzist
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lilla du, det hänger inte ihop. Man måste ha humor för att skratta åt filmen, och om man saknar humor kan man inte skratta åt den. Fattar du?

Jag vet att det där med ful inte har ngt att göra med ämnet, men vad spelar det för roll? Ni är ju fortfarande det =)

ÄDIT: P-C, en konstnär som inte kan ta kritik är/behöver inte knullad (fuckad). Och vi kan ta kritik, bara det att ni är så humor/ironi lösa.

Vad har du fått det ifrån? Baksidan på ett cornflakes-paket?

TihihiMihihi, jag är helt säker på att du träffat alla och analyserat deras ansikten som du precis kallade fula.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har du fått det ifrån? Baksidan på ett cornflakes-paket?

TihihiMihihi, jag är helt säker på att du träffat alla och analyserat deras ansikten som du precis kallade fula.

Nej jag är bara smart, tänker normalt som alla andra gör. Men det verkar inte dumma du göra? Exakt. Lite koll på olika topicar så vet man vilka som är fula vettu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag är bara smart, tänker normalt som alla andra gör. Men det verkar inte dumma du göra? Exakt. Lite koll på olika topicar så vet man vilka som är fula vettu.

Coolt, jag är dum. Det sa en kille på gtasajten. Btw, hur hittade du allas aniskten på gtasajten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sade heller aldrig att du gjorde det, du pratade om att få trycka ner. Jag har aldrig sett din film så jag har ingen aning om hur den är men så mycket som du pratar om den så hoppas jag att den är bra. Daddelgänget eller jag har heller aldrig sagt att den är bra (förutom i beskrivningtexten naturligtvis men den är rätt så ironisk :ph34r: ).

Bara för att man tycker att filmen är dålig så är man inte dum. Det är ju inte direkt en intelligent film. Men när någon aktivt börjar propagera för hur värdelös den är så kan man ju börja undra. Varför är du egentligen så engagerad? Är det bara för att hävda dig och din film? Gör det genom din film i sådana fall och inte genom andras.

Sen så säger min källa att filmen bara är gjort i GIMP 2.3.7, Macromedia Flash 8, Adobe Photoshop 8.01 och Sony Vegas 6.0 men inte Microsoft Paint. :P

Ja, och jag var ironisk :D

Alla vet ju att man måste gjort något som är mycket bättre själv för att få kritisera någon annans verk, eller hur? Jag tycker inte att filmerna jag varit involverad i (spelade huvudrollen, klippte, redigerade, la på ljudeffekter osv.) är speciellt bra, mestadales för att jag vet att jag kan göra bättre och det faktum att jag sett dem oändligt många gånger, vilket lett till att jag tröttnat på dem. Men när de visades upprepade gånger i skolan så skrattade folk grovt och vi fick enbart positiv respons.

Nej, jag har bara sagt att er film inte attraherade mig och sen har jag bara svarat på era frågor som ni ställt till mig.

Okej, men filmen skulle lika gärna kunna vara gjord i paint, ser det ut som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...