Jump to content

Iron maiden!


chiligr
 Share

Recommended Posts

Tjoho! Efter att ha gått upp 6 timmar tidigare än jag brukar så har ajg nu mina 14 biljetter! Vem mer kan man förvänta sig på plats? Ska någon se båda föreställningarna(räknar inte med den tredje i gbg)? Jag köpte för båda gigen!! Jag ville bara skriva av mig detta då jag undrar vilka man kanske kan få se där? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag "skulle" dit med min kompis.

Idag i skolan så sa han att om jag betalade biljett (till mig själv) så skulle han bjuda mig på buss med mera...

Sedan när man kommer hem (för ca 20 minuter sen) så säger mamma att vi inte kan bo kvar här, utan måste flytta. Detta på grund av att min idiotpappa har hittat ny tjej (som är 24 år, han är 46) och vägrar betala mer på huset.

Detta betyder alltså att jag kommer förlora den mesta kontakten med min kompis, och chansen att jag ändå kan komma iväg är mycket liten.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

varför köpte du 14 biljetter? (w00t)

För att mina kopisar är i fjällen och skottland och åker bräda/golfar/har det skönt...jag fick göra "the dirty work"... ;) men de hade iaf fått mig att känna mig rik med mina 7000 jag hade i en dag.!!! (w00t) Stämningen var fin också...kylan bet i men musiken och varm choklad hjälpte!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle gärna dra dit för att se Trivium, men Maiden har jag svårt för.

Ni som ska gå i Göteborg den 20e kommer att få se Elvis återkomma iaf. Han dog den 16e Augusti 1977, 1+6+8+1+9+7+7=39. 3+9=12 och 1+2=3. Showen är 20e November 2006, 2+1+1+2+6=12 och 1+2=3.

Vore iofs coolt att se det också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändrade planer.. så jävla glad ^_^

i förrgår så kom pappa hem helt plötsligt med 2 maiden biljetter.. wtf tänkte jag, inte sagt nåt om det... det är dock sittplats, men det får duga.. han hittade 2 som blivit avbokade, så han tog dom direkt :lol: woho

Grattis...tyvärr har räckte det inte med att stå längst fram i kön till globens kassa för att få en ståplats till globengig nr tr...blev sitt där med men jag ska byta med nån på blocket typ... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...