Jump to content

BIGFOOT HITTAD


Recommended Posts

Fyfan vad läskigt! Jag åkte runt i skogen vid Mt. Chilliad, och plötsligt hoppar en grotesk grej fram! Fyfan vad skraj jag blev! Började skjuta satan! Men han var för snabb och kom undan! Han sprang ner i hörnet typ och när jag kollade dit var han borta! Men jag han ta ett screen!

http://img224.imageshack.us/img224/207/ohmahlord1rz.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fyfan vad läskigt! Jag åkte runt i skogen vid Mt. Chilliad, och plötsligt hoppar en grotesk grej fram! Fyfan vad skraj jag blev! Började skjuta satan! Men han var för snabb och kom undan! Han sprang ner i hörnet typ och när jag kollade dit var han borta! Men jag han ta ett screen!

http://img224.imageshack.us/img224/207/ohmahlord1rz.png

ROFLMAO :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan på er alla jag gjorde nyss ett account på detta forum för att tala om för er att jag ältligen har hittat den berömda bigfoot. Jag och mitt bigfoot letar team har letat i 1,5 månad och så hittade jag honom igår. Jag är då grundaren till vårt team och vi kallar oss "the path of the myth".

Aja slut med skit snacket jag åkte runt med crossen i skogen och letade som vanligt plötsligt så kollade jag åt vänster och hittade honom jag tog print screen och sedan åkte jag emot honom men jag hann bara åka typ 10 meter sen försvann han ibland stenarna.

Jag är inte helt säker på att det är bigfoot det var väldigt mörkt men det liknar hans kropp.

När han försvann så bara liksom åkte han nedåt vet inte om det är någon grotta där bland stenarna eller nåt men jag letade efter honom i typ 2 timmar efter det men såg inget, hörde inget och märkte inte av honom mer.

Dumt av dig att verkligen erkänna det!! :(

Och, du sa "men det var en bra bild".. Kan nog inte hålla med där.. Visst är bigfoot stor, men inte så stor som det visar där; 10-20 ggr större än bilen som kör på gatan.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...