Jump to content

Knaster i Örat


.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

Det började för precis för en vecka sedan.

När jag sväljer eller gäspar eller fake gäspar så hörs ett knäpp eller knaster. Det är skit jobbigt. Om jag låter bli att gäspa/sväljer ett tag, låter knastret mindre och mindre och om jag gäspar/sväljer hela tiden så låter det mer.

Har ni någon aning om vad det är? Och nej det är inget krypp i mitt öra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Det började för precis för en vecka sedan.

När jag sväljer eller gäspar eller fake gäspar så hörs ett knäpp eller knaster. Det är skit jobbigt. Om jag låter bli att gäspa/sväljer ett tag, låter knastret mindre och mindre och om jag gäspar/sväljer hela tiden så låter det mer.

Har ni någon aning om vad det är? Och nej det är inget krypp i mitt öra

Dagen efter jag fått vatten i örat efter att ha bada eller dushat utan att få ut det så har det blivigt så. Det har dock gått över efter någon dag, men det kan ju vara intressant att veta, menar jag ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knaster?.. Humm.. När jag gäspar så brukar jag också höra det.. För mig är det iaf muskler.. Kan spänna när jag vill och då gör jag typ inget. Minns nu inte rikigt från idrotten, med det man hör är musklerna som spänner sig / slappnar av.. typ.. Kan inte förklara ^_^ Samma sak som att man spänner sin näve och lägger den imot örat.. Då kan man höra ett svagt brus..

Nu vet jag inte om det är samma ljud du hör, med så är det iaf för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...