Jump to content

Osäker på webbläsare


Bobbo Viking
 Share

Recommended Posts

Har precis låtit min dator genomgå en vårstädning i förskott och hade tänkt installera en webbläsare som jag förhoppningsvis ska använda ett bra tag framöver. Just nu har jag FireFox installerat. Någon som é haj på detta och vet vilken webbläsare som fungerar bäst? Jag gillar Opera, körde med det för ett tag sedan. Planererat att tanka ner det igen.

Tack på förhand.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch.. Det tar en cirka 100 år för Opera att starta men annars é det okej, jag använder Explorer just nu, det funkar. Firefox har väl inte flikar? + Att jag hatar FF's nedladdningsskit. (Jag kunde inte finna något bättre ord) :P

Då kryssar du in att välja var filen ska läggas vid varje nedladdning så slipper du det problemet. Och ja, Firefox har flikar, mest användbara funktionen när man surfar på forum!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch.. Det tar en cirka 100 år för Opera att starta men annars é det okej, jag använder Explorer just nu, det funkar. Firefox har väl inte flikar? + Att jag hatar FF's nedladdningsskit. (Jag kunde inte finna något bättre ord) ;)

Vadå gillar inte FFs nedladdningsskit? :P

det är ju lika lätt/ser lika ut som IE.. iaf för mig, du kanske krångla till nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...