Jump to content

Ett nytt forum


skribb
 Share

Recommended Posts

har ingen hört talas om det GTA inspirerade spelet Payback? det vore coolt om hultan kunde lägga in ett forum till Payback under 'GTA liknande spel' kategorin...bara en tanke. om ingen vet vad payback är, så kan jag säga att det är som gta2 fast tusen gånger bättre.

http://www.apex-designs.net/payback.html :huh:

det har tyvärr bara släppts till mac och amiga men jag har hört rykten om att windows versionen ska släppas runt januari.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

själv tycker jag att det är asgrymt! men finns getaway till pc?

att jämföra The Getaway med ett spel som ingen har hört talas om och som bara finns till konsoler som ingen har går inte. Vänta tills spelet blir mer populärt sen kan man börja tala om eget forum. För vem skulle posta där i nuläget förutom du.

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

att jämföra The Getaway med ett spel som ingen har hört talas om och som bara finns till konsoler som ingen har går inte. Vänta tills spelet blir mer populärt sen kan man börja tala om eget forum. För vem skulle posta där i nuläget förutom du.

:huh:

Det va väll faktiskt inte det som va frågan???

Han undrade om getaway finns till pc(det gör jag oxå)

Redigerad av XmaN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det va väll faktiskt inte det som va frågan???

Han undrade om getaway finns till pc(det gör jag oxå)

Skribb vet mycket väl att The Getaway inte finns till PC, skribbs poäng var att varför har The Getaway ett eget forum när det inte finns på PC, om jag förstog det hela rätt.

Men för att svara på "frågan" NEJ The Getaway finns inte till PC och kommer med all sannolikhet aldrig att komma ut till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skribb vet mycket väl att The Getaway inte finns till PC, skribbs poäng var att varför har The Getaway ett eget forum när det inte finns på PC, om jag förstog det hela rätt.

Men för att svara på "frågan" NEJ The Getaway finns inte till PC och kommer med all sannolikhet aldrig att komma ut till PC.

du har både rätt och fel - jag visste att det inte fans, jag undrade om det skulle komma. och ja, det stämmer att jag undrade varför tg hade ett ett forum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...