Jump to content

San andres movie


moviemaker
 Share

Recommended Posts

Tjena, jag är sugen på att köra runt lite i san andreas och recorda det för att sedan göra en film, som man kan göra i t.ex counter-strike...

Fast då skriver man ju record osv i konsollen, men på SA finns de väl knappast någon konsoll?

Eller knapp som man kan trycka på för att spela in film?

Testade Fraps, aldrig använt innan så kanske gjorde fel, men enligt mig så funkade det inte att spela in från fraps i s:a...

Någon som vet hur jag kan göra om det går?

Skulle vara jävligt ball o göra en sådan film iaf =)

Edit : hoppas tråden hamnade rätt...

Redigerad av moviemaker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JÄKLAR! den missade jag, jag sökte på spela in film men kom upp massa konstiga trådar som inte såg ut att ha särskilt mkt med ämnet att göra...

Hej igen, jag testade göra som jag det stod i guiden, men fick samma resultat som tidigare försök!

det finns inget annat i fraps mappen än :

"HELP" "Changes" "fraps" "fraps64" "fraps64.dll" "fraps.dll" "frapslcd.dll" "README" "uninstall"

hmmm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du provat med att starta fraps och tryckt på options eller nåt sånt, Och sen gått in på sparningsalternativ (på engelska ? (svenska eventuellt)). Annars så har du väl gratis versionen av fraps? det går inte bra med san andreas för den filmar inte gubben utan den filmar luften T.ex. :):(

Så man kan inte spela in en san andreas film? fyfan va dåligt!

testade vice city, för ja ville verkligen göra en rolig film, fy satan vad dåligt vice city är ingen känsla alls

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...