Jump to content

Vilka är på dreamhack ?


Didier Sachs
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 303
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Min kompis hade vart för nått år sen på DH, å då hade en kille (raden framför) suttit å.. runkat. Å nån annan hade filmat med cam utan att han visste och så hade dom visat det på den där biffiga skärmen, fast jag tror inte dom visade hans ansikte :(..

Iaf vad han berättade.

Är det ökända Bävern du snackar om? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis hade vart för nått år sen på DH, å då hade en kille (raden framför) suttit å.. runkat. Å nån annan hade filmat med cam utan att han visste och så hade dom visat det på den där biffiga skärmen, fast jag tror inte dom visade hans ansikte :P..

Iaf vad han berättade.

Eww, Är det en massa runkingar där så is inte jag komma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2, hörde du förut när en tjej pratade om en tävling i högtalarna?

Iaf så skrek han brevid mig "VAD ÄR DET FÖR PRISER?!" Då svarade en från andra sidan lokalen "DIN MAMMA!!" :) Askul, garvade som fan. ;)

BTW, jag, öhm, har tankat över 2GB av en viss sak på bara 7 min. Dem har nämligen 5Gbit lina här. :P Just nu tankar jag i 6 MiB/sek.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1)

R2, hörde du förut när en tjej pratade om en tävling i högtalarna?

Iaf så skrek han brevid mig "VAD ÄR DET FÖR PRISER?!" Då svarade en från andra sidan lokalen "DIN MAMMA!!" :) Askul, garvade som fan. ;)

2)

BTW, jag, öhm, har tankat över 2GB av en viss sak på bara 7 min. Dem har nämligen 5Gbit lina här. :P Just nu tankar jag i 6 MiB/sek.

1)

HAHAHAHAHAHA garva som fan! ;)

2)

Kommer inte dom där "crew" runt och kollar runt lite dåodå, så folk inte laddar ner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni KAN ju få testa deras 10gbit lina..

Vill du ha 10 gigabit/s?

2005-11-23 01:37:13 / martin

Återigen erbjuder Tech Crew ett fåtal personer att få 10 gigabit/s direkt till sin dator..! Allt som krävs är att du har ett 10-gigabit/s nätverkskort med passande Xenpak. Kontakta Tech Crew via techcrew(a)dreamhack.se eller supportdisken om du är intresserad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BTW, jag, öhm, har tankat över 2GB av en viss sak på bara 7 min. Dem har nämligen 5Gbit lina här. :P Just nu tankar jag i 6 MiB/sek.

Hm.. hade inte Telia erbjudit typ 30 Gbit lina till DH i år? Sen är ju också 6 MiB/sek ungefär hälfen så snabbt som man kan tanka på LAN. Det är väl iofs hårddisken som sätter stopp antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...