Jump to content

Göra Spel Hemsida!


.:Gurkan:.
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Notepad är ju bara jobbigt, du behöver ju nästan inte ens jobba med koder

i Dreamweaver.

Och Fireworks är väl hyffsat, men långt ifrån Photoshops nivå. :shifty:

:0

Jag har ju nya photoshop cs 2 och det är skit bra...

ÅHHHH, TItta vad jag hittade i buskarna! dreamweaver och TITTA DÄR!!! en cd key

OHH kolla den fungerade!

Redigerad av .:Gurkan:.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om sidan blir bra så kanske jag kan skriva några recensioner, men jag köper inte nya spel så ofta så det kommer inte bli så många. :shifty:

Fast om det går bra till lite äldre spel också så....

Men skriv inte upp mig än, vill vänta tills sidan blir klar först.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ni bara recensera nya spel eller kommer ni ha en sektion för gamla spela till NES, SNES osv? ^_^

Vi kan ju klämma in en retro sida om du vill...Men asså jag fattar inget om den satans css eller htlm :shifty: . Jag försöker verkligen.

Men, men, nån annan får sköta det. Jag tänkte att vi kunde ha en banner och en logo plats högs uppe, och länkar längre ner, det ska finnas nyhets tables och sido menyer åt vänster.

Jag tänkte att man ska kunna logga in och så. Forumet kommer jag att köpa och det kommer vara något bra.

Jag kommer att köpa ett webhotel på b-one för 12 kr månaden och 115 kronor i startagift. och så blir det runt 200 kronor om året, Jag kommer inte köpa hotelet för än sidan är klar. Så länge får vi nöja oss med en telia gratis sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi kan ju klämma in en retro sida om du vill...Men asså jag fattar inget om den satans css eller htlm :shifty: . Jag försöker verkligen.

Men, men, nån annan får sköta det. Jag tänkte att vi kunde ha en banner och en logo plats högs uppe, och länkar längre ner, det ska finnas nyhets tables och sido menyer åt vänster.

Jag tänkte att man ska kunna logga in och så. Forumet kommer jag att köpa och det kommer vara något bra.

Jag kommer att köpa ett webhotel på b-one för 12 kr månaden och 115 kronor i startagift. och så blir det runt 200 kronor om året, Jag kommer inte köpa hotelet för än sidan är klar. Så länge får vi nöja oss med en telia gratis sida.

Forumet kan jag ju tipsa om phpBB annars.. Det är gratis och lättfrståeligt.. fast Innvisionboard är ju rätt bra för admin att ändra i ^_^

Och appråpå Webbhotell såg nån reklam popup nånstans om ett skit billigt... priserna börja på 1Gb för 10 kr/mån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...