Jump to content

Lcs på tvn


icy_fire
 Share

Recommended Posts

Vill du kunna spela Lcs på tvn när det kommer till psp så kan du göra det om du har

Team extenders: Psp2tv

"We are delighted to let you all know that the official release of PSP2TV is closing in on us. We are not ones to break promises usually, we promised you an end of October release date and it looks as if PSP2TV is right on track! Here is a small packshot teaser as well as some additional information -

Farmer Entertainment’s PSP2TV™ is a revolutionary PSP to TV adapter (docking station) device. Now it is possible to connect your PSP™ to your TV by using the PSP2TV. PSP2TV™ will take your PSP™ games and movies and make it a large screen experience.

Summary Of PSP2TV

- Supports Sony Playstion 2 Dual Shock Controllers ™

- Supports S-Video output and standard composite AV output

- Charge your PSP’s battery while it docks on the PSP2TV™

- Supports wide screen and standard TV formats

- Supports NTSC, PAL, and NTSC J formats

- Includes 3 free PSP™ replacement faceplates including Platinum Silver, Black and Crystal Blue "

psp2tv_giftbox_2_593599_0.jpg

:)B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

"det har bara 4 mb graffe, det är såååå sämst"

Så. Nu kan jag berätta för er att ett grafikkort med 1mb i intärnminne och en prossesor på ett antal gigahatz med ultrasnabb ram är minst lika bra som ett grafikkort med 256 miljoner mb..

Om jag inte har fel så är ett ps2 gjort av följande saker:

1: 600mhz

2: 1 gig ram (snabbt)

3: Grafikkort på ca 4 mb

och det är inte så kass bild?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS2 har "bara 300 mhz, och 32 mb ram.

Men PSP är ju inte byggd för att visa bilder på så där stor skärm, så man kan ju vara skeptisk.

Kolla in den här nya saken för att få bilden till en tv, ser ju enkelt ut, men det lär ju inte bli bra kvalitet. :)

http://www.gametronics.se/shop/show_produc...p?artnr=PSP2079

Någon som kan beställa och testa den så att jag vet om jag törs göra det?

Redigerad av Frostic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...

Såg ett mycket roligare sett på PSPhacking101.com. Där finns två geeks som gjorde det till TV genom att köpa en övervaknings kamera för 5 $ som dom monterade på en linjal som stack ut där fram på pspn. Mycket billigare men jag undrar var man kan få tag i en så billig över vaknings kamera :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...