Jump to content

Hjälp mig!


Jansson
 Share

Recommended Posts

Jag undrar hur man intalerar dom mitt sa är crackat men jag hoppas att det går än då..

ska man typ lägga in filen i san andreas mappen.. jag har försökt men det står bara att filen är skyddan.. hoppas ni kan hjälpa mig. :unsure::):P

för att jag tänkt typ instalera en mod som gör satt man kan ta in vilket fordon som helst i transfender så det är det jag undrar hur man instalerar...

Redigerad av Jansson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar hur man intalerar dom mitt sa är crackat men jag hoppas att det går än då..

ska man typ lägga in filen i san andreas mappen.. jag har försökt men det står bara att filen är skyddan.. hoppas ni kan hjälpa mig.  ^_^  :P  :wub:

för att jag tänkt typ instalera en mod som gör satt man kan ta in vilket fordon som helst i transfender så det är det jag undrar hur man instalerar...

Sök över forumet. Finns en guide till moddar, till VC, men det är samma som till SA. :P

*EDIT* Efterssom du är ny här på forumet så hjälper jag dig om Hur man installerar moddar

Redigerad av Flamman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men du är ju helt magisk unge. Först skapar du en tråd om Multiplayer, när det redan finns ett ANTAL trådar om detta.

Sen skapar du en till, där du frågar om hur man installerar mods.

Kom upp en ny tråd ang. detta för ett litet tag sen.

Den lät jag vara, så att folk kan "förnya" sig i den, + att det kan vara svårt att hitta om man är ny här.

Men så långt tänkte inte du tydligen.

Sen vill vi INTE veta om ditt SA är crackat eller inte.

Det är Warez.

Mitt tips till dig nu!

Läs igenom forumets ALLA regler och sitt sedan en 10 minuter och fundera sen på var det gick fel.

Closed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...