Jump to content

Audi TT


Urkas
 Share

Recommended Posts

Tackar tackar allihop. :P

Men FYI så använde jag Truespace förut. Men iom att jag började i skolan igen nu efter att ha varit arbetslös så började jag lära mig Maya istället. Alltså ett litet trevligt program som ofta används i proffisionella filmer och som kostar uppåt 50000 kr. :D

Går iaf en 3d-linje på Nackademin.

Meeeen förklara gärna mer med vilket ställe som du tycker är kantigt Copstar.

Men tiden på den.. hm... Började nog i torsdags. Blev klar i fredags med det mesta.. Gjorde hjulen idag. O resten av tiden har jag fixat med ljussättning o grejer. Använde bilen till att göra en del grejer med på CG render lektionerna. :teehee:

Jag kanske ska söka till en skola som man använder maya i ^_^ är det programmet bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fordar är det inget fel på sålänge det är Mustanger vi pratar om. Riktigt rikgti fina bilar är det! O Shelby Cobra också iofs. Nu fick jag fkatiskt riktigt stor lust att börja göra en sån. :rolleyes:

Men Maya är riktigt bra ja. Betydligt bättre än Truespace som jag använde förut.

Som jag skrev tidigare så används Maya till proffisionella filmer. T ex Pixars alla filmer. Är väl rätt stort bevis på att programmet är bra? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...