Jump to content

Nått program för att öppna .dll filer?


snaxxel
 Share

Recommended Posts

Tja sorry för denna noob fråga men jag har sökt en massa hela helgen men hittade inget bra svar. Det är så att min demo version av 3ds max 7 tog slut nu och jag pallar inte köpa det så finns det något annat bra program för att öppna upp .dll filer och göra om dom lite?? har testat att importera .dll filer i Zmodeler men det händer inget lixom, så jag tror inte dt funkar. aja tack på förhand =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja .dff-filer var det förstås =P en polare har Zmodeler 2.0.6, vet inte om det är den nyaste men ändå, och när jag importerar .dff-filerna som kommer ifrån gta3.img så händer inget. Ser inget alls framför mig förutom några tomma fönster =( så man kanske ska ha någon tillägsmodul som man har i 3ds max??

Redigerad av snaxxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ja .dff-filer var det förstås =P en polare har Zmodeler 2.0.6, vet inte om det är den nyaste men ändå, och när jag importerar .dff-filerna som kommer ifrån gta3.img så händer inget. Ser inget alls framför mig förutom några tomma fönster =( så man kanske ska ha någon tillägsmodul som man har i 3ds max??

Det funkar inte hos han för att han har laddat ner det, du går det inte importera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...