Jump to content

Half life?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Hitta mitt gammla generations pack nu o ska börja spela opposing force.. men man måste väll installera vanliga half life först?

sätter i skivan, väntar, men inget hänter.. trycker ut, testar igen, inget händer.. gjort så ett par gånger nu.. testar o öppna F men då står de "F:\ är inte tillgänglig"

de blinkar när ja stoppar i skivan.. så förvandlas musen till en cd skiva som den brukar gö när ja stoppar i skivor.. men sen händer inget mer alls

hur får ja igång det? det är inte brännt eller nerladdat utan köpt :P

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hitta mitt gammla generations pack nu o ska börja spela opposing force.. men man måste väll installera vanliga half life först?

sätter i skivan, väntar, men inget hänter.. trycker ut, testar igen, inget händer.. gjort så ett par gånger nu.. testar o öppna F men då står de "F:\ är inte tillgänglig"

de blinkar när ja stoppar i skivan.. så förvandlas musen till en cd skiva som den brukar gö när ja stoppar i skivor.. men sen händer inget mer alls

hur får ja igång det? det är inte brännt eller nerladdat utan köpt  :wub:

Jag tror inte man behöver installera HL1 en kompis tappa bort sin HL1 key man kan spela oppsing force (eller var det blushift)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...