Jump to content

Är det bara jag som "är lite efter"?


R2D2
 Share

Recommended Posts

När ps2-releasen kom förbokade jag och spelade det hela tiden tills jag fastnade på nåt uppdrag med fallskärm (på sista ön), det skulle jag nog klara igentligen, men jag tröttnade bara.

Fick pc-versionen av en kompis igår. Hade börjat längta lite efter det, och eftersom mitt ps2-spel är utlånat.

Bara undrar om jag är den enda här som inte har spelat pc-versionen, eller om det är någon mer som precis har börjat? Skulle vara kul att ha någon att snacka med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är synd. Undrar hur det blir på PS3.

Lär ju knappast förändras.

Och så länge det inte kommer blueray-brännare till dator (för det är väl blueray ps3 ska använda?), så blir det svårt att få över mods (men också att kopiera spelet = mer pengar till R*).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär ju knappast förändras.

Och så länge det inte kommer blueray-brännare till dator (för det är väl blueray ps3 ska använda?), så blir det svårt att få över mods (men också att kopiera spelet = mer pengar till R*).

Jag vet inte hur det är med de, men om PS3 kommer ha hårddisk blir säkert mods aktuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...