Jump to content

Forumet från


Gäst
 Share

Recommended Posts

Nu har jag varit medlem här i ett år

Därför gör jag en utvärdering av forumet, Detta gör jag på varje "sajt" jag varit medlem ett tag på

+ För forumet

Många medlemmar, Och posts

Aktiva moderatorer

Ytterst få spammare

- För forumet

Inaktiv Admin, Hultan kan vara online på forumet mer, Bedömer endast tiden innan hans pappa dog

Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka

Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare

Kan inte undgå att säga att Funny har slutat vara MOD, Jätteminus

Totalt: 8½/10

Det var allt från mig den här gången...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag varit medlem här i ett år

Därför gör jag en utvärdering av forumet, Detta gör jag på varje "sajt" jag varit medlem ett tag på

+ För forumet

Många medlemmar, Och posts

Aktiva moderatorer

Ytterst få spammare

- För forumet

Inaktiv Admin, Hultan kan vara online på forumet mer, Bedömer endast tiden innan hans pappa dog

Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka

Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare

Kan inte undgå att säga att Funny har slutat vara MOD, Jätteminus

Totalt: 8½/10

Det var allt från mig den här gången...

Jaha... det var väll ... bra.

Håller med till 101% ! Men hybernating o.s.v är väll för det mesta p.g.a spammning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

- För forumet

Otrevligt, Drar man upp en tråd och man är ny får man genast en massa vresiga svar tillbaka

Banningar, Hybernating m.m blir mycket vanligare

1) Vresiga? Jo det är lätt att bli trött på alla nya som drar upp flera år(/månader) gamla trådar utan någon vettig anledning. Visst, bemötandena kunde bli lite trevligare dock.

2) Detta ser jag bara som en plus, själv anser jag att mods/admin har varit alldeles för snälla ända sen första gången jag reggade mig. Medlemmar som skapar åtskilliga spam-trådar borde bannas på direkten, om de sedan har någon vettig anledning till varför de skapa dessa trådar kan de ju bara maila hultan och bli unbannade om han godkänner det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...