Jump to content

Frågor om siktet och CJ


Arvid
 Share

Recommended Posts

Har haft SA (PC-versionen) sedan releasedagen men har inte orkat/hunnit installera det förrän idag så nu när det är sagt behöver ni inte undra varför jag ställer sånna här noob-frågor.

1. Jag har inget sikte på vapnen?! Tydligen kan man sikta med höger musknapp och då ser jag gröna pilar ovanför dem jag siktar på (påminner om auto-aim på PS2 (ska det verkligen vara så här i PC-versionen?)) men hur gör jag för att få det vanliga siktet som i GTA3 och VC?

2. När jag backar vänder sig CJ med ansiktet mot skärmen. Går det inte att få honom att backa normalt med ryggen mot skärmen?

Det känns som att jag har nåt PS2-läge aktiverat, men det kanske ska vara så, vad vet jag?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag har inget sikte på vapnen?! Tydligen kan man sikta med höger musknapp och då ser jag gröna pilar ovanför dem jag siktar på (påminner om auto-aim på PS2 (ska det verkligen vara så här i PC-versionen?)) men hur gör jag för att få det vanliga siktet som i GTA3 och VC?

Det ska vara så, men det går att åtgärda med en mod.

http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=file&id=1006

Önskar dig en trevlig speltid med San Andreas. Härligt spel. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...