Jump to content

En myt som e sann (bildbevis)


rabarben
 Share

Recommended Posts

I polisparkeringen i Los Santos (Den man hämtar Sweet på)om man går in på parkeringshuset så ser man att 1 polis misshandlar en civil och en annan står och tittar på Bildbevis -------->

EDIT: plats för ovanståande bild:

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste bara få komma med en lite onödig kommentar, en myt kan inte vara sann. om det är en myt betyder det att ingen vet om det är sant eller ej. Det är bara en myt fram till det att någon bevisar att det antingen är sant eller inte. Jag brukar inte posta något här eftersom jag inte anser att min åsikt behövs men nu var jag tvungen att dela med mig av mina kunskaper. :ph34r:

Redigerad av timpen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade inte tanken på att få folk att skratta.

Jag skrattade lite i alla fall =)

Angående om parkeringshuset så är det nog inte så många som har sett det! Så det är bra att du postar bild, rabarben. "Myt" kanske inte just är rätta ordet men en hemlig grej är det allt. Vågar inte kalla det för påskägg heller =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrattade lite i alla fall =)

Angående om parkeringshuset så är det nog inte så många som har sett det! Så det är bra att du postar bild, rabarben. "Myt" kanske inte just är rätta ordet men en hemlig grej är det allt. Vågar inte kalla det för påskägg heller =/

Jao, grund tanken var inte precis att vara rolig. Aja, alla har inte samma humor.

Har sett det ett antal gånger, brukar skjuta ihjäl den som blir misshandlad med sniper. Rabarber jah, gott. =')

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...