Jump to content

Fungerar dit GTA 2 inte i XP????


Visa
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När ja g har laddat hem Gta 2 demo så står det "Keyboard type not handeld"

har Win Xp

Du måste ha Engelsk Tangentbordlayout. den kan du ändra i kontrollpanelen / Tacgentbord (OBS!) Medans dú har Engelsk layout så kan du inte skriva Å Ä Ö och : är på Shift+ Ö osv!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha Engelsk Tangentbordlayout. den kan du ändra i kontrollpanelen / Tacgentbord (OBS!) Medans dú har Engelsk layout så kan du inte skriva Å Ä Ö och : är på Shift+ Ö osv!

visst ska man ändra till t.ex Engelska(USA). :teehee:

Men näe jag gör det så står det ändå samma sak....... :lol:

Har prövat alla Engelska...... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det finns ingen ANGE SOM STANDARD bara OK, och när jag trycker där och har engelskt så ändras bara klockan nere i hörnet. :huh::(

Nu beskriver jag hur jag gör (säj till om ja gör fel):Trycker på START, Kontrollpanelen, Nationella inställningar och språkinställningar, sen finns det 3 "fliker": Nationella inställninar, Språk och Avancerat. Trycker på Nationella inställningar, ändrar på Standarder och format till t.ex Engelska(USA), trycker på OK...... :D-_-:wacko::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmm..konstigt....man ska ange som standard, konstigt att det inte finns hos dig!? men det är bara demon som har det problemet......Ladda ner fulla GTA2 från Freeloader eller från Kazaa.....Helt gratis, Helt lagligt! Kazaa laddar man ner på www.kazaa.com (om du inte har det) Säg till om du behöver hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...