Jump to content

San Andreas 2.0 = Absolut ingen modding


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Den gör så man inte kan lägga in mods? Extremt nödvändigt.

Ja extremt nödvändigt för att få alla kärringar att hålla tyst om att man kan få fram sexscener. =(

Tyvärr. Det är affärer det handlar om och jag tror nog att Rockstar Games innerst inne vill få upp deras GTA-community på fötterna igen, men att utgivarna har fått mycket skit på sig för hot coffee.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja extremt nödvändigt för att få alla kärringar att hålla tyst om att man kan få fram sexscener. =(

Tyvärr. Det är affärer det handlar om och jag tror nog att Rockstar Games innerst inne vill få upp deras GTA-community på fötterna igen, men att utgivarna har fått mycket skit på sig för hot coffee.

Men det gjordes ju en patch förr som gjorde att man inte kunde ha just den moden.

Den här var väl för exakt ALLA mods?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det gjordes ju en patch förr som gjorde att man inte kunde ha just den moden.

Den här var väl för exakt ALLA mods?

Antar att det inte gick att stoppa helt, vilket jag inte tror att den nya patchen heller kommer att klara av! Och dessutom... Vem fan installerar en patch som gör ett spel sämre? Jag kör fortfarande med 1.0 för patcharna har ju inte precis gjort SA smidigare eller mer buggfritt - bara förstört det för mod-communityt.

Tvätta bilar... Trams! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en mod som gör att biltvättarna funkar - dock så pillar man i main.scm filen då, och då behövs inte patchen om man inte har ljudbugg, men den går oftast att lösa på ett annat sätt.

@Ufosxm: Vem har sagt nåt om att installera? Det är förmodligen 2.0 som kommer att börja säljas i affären, och ersätta 1.0 versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...