Jump to content

GOLF :P


Visa
 Share

Recommended Posts

Man får första uppdraget på golfbanan av en man som börjar på A..................han har hatt..........

han säger att man ska gå till golfbanan då gör jag de ..jag går dit jag ska ......då kommer en massa gubbar å skjuter på mig och en hoppar in i en golf bil......vad ska jag göra?? PLZ help ME :huh::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du kommer in på golfbanan så ser du ju en liten film där du ser en kille slå några golfbollar. HAN ska du döda. Dom killarna som skjuter på dig är bara hans "bodyguards". Kör på honom med din egen golfbil. Men akta, alla som inte är döda kommer hoppa in i andra golfbilar och försöka döda dig!! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får första uppdraget på golfbanan av en man som börjar på A..................han har hatt..........

han säger att man ska gå till golfbanan då gör jag de ..jag går dit jag ska ......då kommer en massa gubbar å skjuter på mig och en hoppar in i en golf bil......vad ska jag göra?? PLZ help ME :huh::lol::lol:

:P Dom har INTE skjutvapen, bara golfklubbor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...