Jump to content

.iPod


P-C
 Share

Recommended Posts

Formaterade min burk för inte så länge sen. Brydde mig inte om att spara nån musik. Har ju allt på min kära rosa iPod.

Men sen när jag ska lägga in lite nya låtar från Frenzy så FÖRSVANN all min gamla musik. ALLT!

Vad har hänt? :'(

w00t topic 5000 ;P

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Formaterade min burk för inte så länge sen. Brydde mig inte om att spara nån musik. Har ju allt på min kära rosa iPod.

Men sen när jag ska lägga in lite nya låtar från Frenzy så FÖRSVANN all min gamla musik. ALLT!

Vad har hänt? :'(

Den autosynkade.

Då tar den bort allt från podden och lägger sedan in allt från datorn.

All din musik, är tyvärr, borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fuck apple. ;P

tack för svar, i alla fall.

Mer fuck-dig.

När man kopplar in iPoden och startar iTunes för första gången får man upp en ruta där den frågar om den skall autosynka eller ej, där väljer man då Nej om den inte skall ersätta all musik.

xPisc: Vad menas med Autosynkade?

Det menas att när han kopplar in sin iPod och sedan startar iTunes så börjar iTunes automatiskt sin synkning.

Synkningen innebär att den tar bort allt material på iPoden och skickar sedan in sitt egna material - detta för att du 'ska ta med dig allt du har i din dator med på stan'.

Har du redan alla låtarna som finns på din iPod på datorn kommer den inte ta bort något utan tar endast bort de som inte finns i iTunes och lägger sedan till de som inte finns på iPoden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...