Jump to content

Pixtown.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Japp.

Kom och tänka på att vi kanske skulle göra en stad i pixlar. Ett sista försök. Vi har ju försökt med mycket te.x San Andreas.

Men nu tänkte jag att vi kan göra en sak som finns i staden man bor i.

Om två som bor i samma stad gör samma sak så väljer ledaren vilken som ska användas.

Fick iden när jag såg denna fantastiskt snygga pixelstad!

Jag tänkte inte ta något ansvar som ledare alls. Gav er bara en ide...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp.

Kom och tänka på att vi kanske skulle göra en stad i pixlar. Ett sista försök. Vi har ju försökt med mycket te.x San Andreas.

Men nu tänkte jag att vi kan göra en sak som finns i staden man bor i.

Om två som bor i samma stad gör samma sak så väljer ledaren vilken som ska användas.

Fick iden när jag såg denna fantastiskt snygga pixelstad!

Jag tänkte inte ta något ansvar som ledare alls. Gav er bara en ide...

Jag är nog med om någon fixar nått template och någon gubbe och någon bil typ :mellow: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är med om det finns, som Gurgel sade, en template och en gubbe att utgå ifrån.

Om alla använder olika kommer det se sjukt ut och allt kommer bli fel.

Som sagt jag är ingen ledare. Bara håller i iden tills vi har tillräckligt många kandidater till att vota om en ledare. Så börja inte snacka om ideer nu. Men vist sjävlklart ska det ju bli så snyggt som möjligt så ni kan ju tänka lite.

Iaf..

Några kandidater till omröstningen av projektledare? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt jag är ingen ledare. Bara håller i iden tills vi har tillräckligt många kandidater till att vota om en ledare. Så börja inte snacka om ideer nu. Men vist sjävlklart ska det ju bli så snyggt som möjligt så ni kan ju tänka lite.

Iaf..

Några kandidater till omröstningen av projektledare? ;)

Jag kan se ifall jag någon gång orkar göra en gräs och väg ni andra kan leka med, men det bör ju räcka med att man gör två vägar som man bara CTRL+C+V:ar, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan se ifall jag någon gång orkar göra en gräs och väg ni andra kan leka med, men det bör ju räcka med att man gör två vägar som man bara CTRL+C+V:ar, eller hur?

Jo kanske. Fråga som sagt inte mig. Värkar ju som om dom duktigaste *host host* inte hittar hit ;)

Men inte många iaf som hittar. Fråga på msn om någon är intreserad...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...