Jump to content

San Andreas - Allt tjat om övernaturliga saker.


Cyper
 Share

Recommended Posts

Någon vecka efter SA realisen blev det mycket prat om övernaturliga saker. Både på svenska och engelska/amrikanska forum visas bilder,filmer och massa annat som folk tros sig ha sett eller varit med om. Sedan, efter alla mail och bilder och kanske till och med filmer som R* har fått, I fråga om t.e.x ''finns leatherface'' ''är den här bilden fake'' osv.

Så tänker jag: Rockstar kanske fick nåt att tänka på? En ide att kanske skaffa ännu mer övernaturliga saker I nästa gta spel? Eftersom sakerna som spökbilen fick så mycket uppmärksamhet, och allt annat, skulle jag tänka mig att R* säkerligen kommer att andvända sig av flera eller ett flertal, övernaturliga saker I nästa gta-spel.

Jag väntar spänt på nästa gta-spel - om det blir något till. Villket jag verkligen tror!

(Liberty City Stories har inget att göra med detta)

Låter det rimligt?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt. Det är det jag menar. Alltså, dessa saker bör man inte se ofta typ 2-3-4% att man ser något. Eftersom R* har hört allt snack om SA (mycket lögner dock) kanske dom på nåt sätt fått en ny ide.

Ännu mindre! Det ska vara jättesvårt att se vissa saker så att det blir en stor nyhet här på GTAsajten när någon ser nått! Det skulle vara roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...